Hallo iedereen Sinds een paar dagen heb ik steken in mijn zij en het wordt met de dag erger, het was vanacht/vanmorge zelfs zo dat ik er wakker van werd, zitten doet ook pijn en lopen ook, het zijn van die steken die je krijgt als je na het eten gaat rennen ofzo, alleen dan continu Wat denken jullie? De verloskundige of huisarts even bellen? Of gaat dit wel weg? Liefss
Ik denk ook bandenpijn kan behoorlijk pijn doen. Maar vertrouw je het niet kan je de vk altijd bellen!!
Ik ben daar ook benieuwd naar want ik heb dat regelmatig alleen dan in de richting van me ribben, Weet iemand wat dat inhoud?
Ik lees ook even mee, heb sinds 3/4 dagen continu aanhoudende pijn en een paar keer per dag pijnlijke steken waardoor ik letterlijk in elkaar stort en niet meer rechtop kan staan. Ik heb ervoor gister mijn vk gebeld en die vertelde: zolang je geen bloed verlies is er niets. Ik hoop het maar, mijn schoonzus had bij 25 weken al weeen en moest naar het ziekenhuis (en die verloor geen bloed).
Oh, ik heb het ook weer heel erg! Vorige week al 2 dagen en nu werd ik vannacht weer wakker en kon niet meer slapen. Bij elke beweging lijkt het er weer in te schieten ofzo. Het zit bij mij ook aan de zijkant en wat hoog. Denk dat het ook bandenpijn is, zeker omdat mijn buik nu echt weer groeit. We zitten in dezelfde periode, dus zou ik er bij jou ook bandenpijn van maken.
Gister de verloskundige gebeld en die zij dat ik toch maar even na de huisarts moest, nu bleken mijn nieren iets vergroot te zijn maar niet zorgelijk, verder was mijn buikvlies geirriteerdt door het snelle groeien ik heb altijd veel problemen met mijn buik gehad en daarom is dit bij mij altijd een beetje eenprobleem gebied, zolang ik geen pijn bij het plassenkreeg en geen koorts hoefde ik me geen zorge te maken, gelukkig zijn de steken weg aan het trekken en heb ik er steeds minder last van..