Deze echo kreeg ik van iemand. Eerst een echo waarop ze 10+6 weken was, dus te vroeg voor de nub theorie. Vandaag kreeg ze een nieuwe echo in het ziekenhuis en volgens het ziekenhuis is het 80% een jongen! Dit is de nub foto ! Bekijk bijlage 221373
Alleen basseerd het ziekenhuis het niet op de nub (waarschijnlijk kennen ze de theorie niet) maar hebben ze hem gebasseerd op deze potty shot (dus ook met 12+4)! Bekijk bijlage 221374 Welk geslacht heeft deze uk?
ik vind de nub ook naar beneden wijzen, een meid dus. Vreemd dat ze een pottyshot hebben gemaakt met 12 weken
Ergste is dat die echoscopiste/gyn/vk gelijk zei dat het voor 80% een jongen is, en deze vrouw dit dus ook al tegen familie enzo heeft gezegd.... Hoop nu voor haar dat het idd een jongen is (wat ik betwijfel) zodat eventuele jongenskadootjes nu goed terecht gaan komen Slechte uitspraak van het ziekenhuis vind ik!
Ik zou ook een meid zeggen! Mag trouwens van een ziekenhuis verwachten dat ze nooit zulke uitspraken doen ad hand van een potty shot bij 12 weken.... Echt heel dom. Gaan ze nog geslachtsbepaling doen verderop in de zwangerschap? Ik ben nu wel nieuwsgierig!
hoi dames ja die vrouw ben ik dus!! ze wisten de nub theorie wel trouwens ze legde het zelfs uit.. toen ik daar was zei ik als het kan wil ik zo een foto waarop je de nub kan zien en zei vroeg of ik het al wou weten en ik zei ja. dus toen zagen wij het op echo en wij zelf zeiden een jongen en zij begon te lachen en zei ik zeg niks daar na gingen wij eropin toen begon ze ook te lachen keek verder en zei goh echt een ventje!!