Aanhoudende buikpijn, na positieve test.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Evica, 19 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evica

Evica Lid

17 feb 2022
    16
    4
    3
    Vrouw
    Afgelopen vrijdag heb ik licht positief kunnen testen. Wat een blijdschap! En zaterdag en vanochtend liep het stripje steeds donkerder op. Nog geen knal test, maar wel héél duidelijk positief. (Vandaag 15 dpo).

Ik gebruikt utrogestan capsules voor het verlengen van mijn cyclus, omdat deze altijd erg kort was en ze verwachten dat dit door een drop in de progesteron komt. Hierdoor blijft de menstruatie dus ook uit. Normaal start die pas als ik stop met de capsules.

Alleen heb ik nu al sinds gisterochtend non stop buikpijn. Een zeurende pijn onderin mijn buik. Niet heftig, maar wel continue aanwezig. En dit maakt me ongerust. Ik zie inderdaad dat een beetje buikpijn erbij kan horen. Maar bij 4 weken al? En zo lang?

over 4 weken staat pas mijn eerste afspraak bij de gyn gepland. Wat vinden jullie? Morgen bellen om eerder te controleren? Of moet ik me niet zo aanstellen.

2. DBoer

DBoer Bekend lid

4 jan 2022
    828
    814
    93
    Vrouw
    Allereerst van harte gefeliciteerd met je positieve test! (Lichte) buikpijn is heel normaal, juist zeker die eerste weken ook! Er gebeurt vanalles in je baarmoeder en dat kan gevoelig zijn. Je testen lopen op en dat is een heel goed teken!

Evica vindt dit leuk.
  3. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik ben zelf ook 4 weken zwanger en de krampen zijn soms echt vervelend. Mijn testen lopen ook heel goed op. Ik herken het van mijn vorige w zwangerschappen, het lijkt op het gevoel alsof je ongesteld moet worden. :)

Evica vindt dit leuk.
  4. Evica

Evica Lid

17 feb 2022
    16
    4
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de geruststellende berichten! En @LMSB gefeliciteerd!

Ik heb me toch maar een paracetamol gepakt om de pijn iets te onderdrukken en doe rustig aan. (Ik wilde eerst geen paracetamol pakken, maar ik merk dat de buikpijn me onrustig maakt) Hopelijk is dit gewoon een goede fase waar we doorheen moeten. :)

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.312
    8.792
    113
    Vrouw
    Kan er echt bij horen. Er gebeurd al van alles in je buik. Kruik kan er bij helpen.

Evica vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina