Hallo vanavond verloor ik echt heel veel door zichtig slijm echt alleen maar door zichtig! Nu heb ik net een ovelatietest van de cleare bleu en die geeft een leeg rondje dus negatief anders krijg je een maar waarom verlies ik nu dan zoveel doorzichtig slijm ik snap der niks meer van kan iemand me helpen
Heb je hier normaal gesproken ook wel eens last van of nooit? Ik heb namelijk altijd wel veel afscheiding maar merk nu rond mijn ovulatie extra veel.....hoeft dus niks te betekenen.
ja normaal heb ik eind van de maand ook wel een paar keer maar echt veel ook nu..... ik heb dit ongeveer het laaste half jaar hiervoor nooit zo erg gehad!
Doorzichtig slijm duurt bij mij altijd meerdere dagen. Afgelopen week had ik precies hetzelfde. Donderdag veel doorzichtig slijm maar geen smiley. Vrijdagochtend ook doorzichtig slijm, ook geen smiley. Vrijdagavond nogmaals getest en toen kreeg ik wel de Misschien heb je dus al wel het vruchtbaar slijm maar nog niet je LH piek. Ik zou wel alvast gaan klussen omdat je eisprong er wel aan zit te komen.
Grote kans dat je piek al geweest is! Je ei springt ten slotte pas na de piek. Ik had dinsdag de laatste smiley en waarschijnlijk heb ik pas vandaag mijn ei en vandaag is ook wel echt een slijmpiek bij mij. Heb je al eerder getest deze week?
Je ei kan ook wat later zijn he, dan je vruchtbaar slijm. Dat dient er alleen maar voor om het transport vd zaadcellen te vergemakkelijken. Blijven doortesten, maar ook gewoon vrijen. Je lichaam doet toch wat hij wil en past zich niet aan aan testjes of andere dingen.
Mijn ei springt meestal 1 a 2 dagen nadat ik het doorzichtige slijm heb gehad. Dat is hoe ff het aangeeft dmv temperaturen.
Bij mij sloegen de ovu testen NOOIT uit... nooit... Ik hging dus idd af van mijn slijm... en tja... zie onderstaand