7 dagen voor nod

Discussie in 'NOD forum' gestart door LittleMeStphnie, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Ik kan er soms echt gek van worden. Ik wil het zo graag en iedereen of alles om je heen lijkt zwanger te zijn. Ik en mijn vriend gingen vorig weekend naar apenheul bijna elk aapje van de maki's of doodshoofdaapjes had een baby aapje op d'r rug. En heel apenheul leek zwanger te zijn qua mensen. Nu nog 7 dagen voor nod en al een aantal dingen opgemerkt. Waar ik nu last van heb en normaal niet zijn mijn tepels die doen zo pijn.
    Min borsten zijn ook echt groot geworden. De striemen staan eromheen. Ook ineens veel pukkels in mijn gezicht soms wel eens wat puistje hier puistje daar maar nu zelfs een puisje op me kuit en op me borst.
    Ook paar dagen geleden wat ongi krampen gehad 1 dag werd ik zelfs even onwel voor een paar minuten uit het niets. Ik stapte uit bad en ineens een klap voelde ik me even duizelig worden.

Nu helemaal nergens meer last van voel me kip lekker me borsten doen alleen wat pijn en ik heb gewoon zin om heel het huis schoon te maken gisteren ook heel de was gedaan vaatwas gedaan meubels verplaatst kastje opnieuw geverfd honden gewassen gestofzuigd echt alles stofvrij geboent en nu weer zin om het opnieuw te doen.

Duimen duimen duimen dat het raak is :D :)

Wie moet er ook nog 7 daagjes wachten 13 mei is mijn nod ?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Losse NOD topics zijn niet toegestaan, gelieve aan te sluiten bij de al bestaande NOD-lijsten.

Deel Deze Pagina