Ovulatietesten na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door romyatilla, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hey leden,

Ik heb begon 25 mei met bloeden en dat monde uit in miskraam.

1 week later had ik een echo en daar was alles keurig op te zien. Eitjes waren alweer aan het groeien en ze gokte dat ze in de week van 8 juni moesten gaan springen. Alleen mijn dipstick ovulatie testen van Sensitest blijven elke dag zo een heel vaag streepje geven.

Heel frusterend. Nu had ik ergens gelezen, dat als je cyclus van de rel is, dat je ovulatie testen dat ook kunnen zijn door het LH hormoon en dat als je echt positief hoort te testen, dat hij dat vanzelf aangeeft van de 1 op de andere dag.

Ik wil graag weten wat jullier ervaring is met testen na een miskraam. Ik hoefde namelijk niet een ongesteldheid af te wachten.

Liefs

2. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Toevallig ben ik afgelopen maand ook begonnen met ovulatie testen na een miskraam. Mijn miskraam was op 6 april na 11 weken (het was gestopt met groeien op 8 weken kwamen ze bij de 1e echo achter)en daarna 7 weken lang bloedverlies gehad dus ik was ook heel me cycles kwijt.

Maar ook ik heb dat gehad, elke dag opnieuw had ik een vaag streepje tot 14 dagen geleden toen had ik echt van de een op andere dag een super positieve test! Of echt je cycles van de rel is dat weet ik niet, want het schijnt zo te zijn dat sommige vrouwen altijd een ligt streep op de test hebben omdat er gewoon altijd wel een waarde in de urine zit.

Ik heb ze ook van sensitest gebruikt. Maar dat streepje was vaak weg of bijna niet te zien bij de testen van testjezelf. Die gaven echt alleen de goeie dagen aan.

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Dankje wel voor je antwoord!

Ik gebruik ze echt van de Sensitest website. In april had ik ook een mooie oplopende kalender vol met ovulatie testen, alleen nu vage streepjes... ik blijf gewoon lekker door testen en misschien vind ik hem wel? :)

4. wendy1992

wendy1992 Actief lid

16 dec 2014
    106
    0
    0
    Ja klopt, die zelfde heb ik ook. Bestel ze ook op hun eigen site. Maar denk ook dat ze gewoon vrij gevoelig zijn aangezien ik het met de testen van testjezelf niet had! Maar van sensitest vind ik zelf fijner.

Je komt vast wel ook positieve dagen tegen! Ik geloofde er op een geven moment ook niet meer in tot ineens de streep duidelijker werd en een dag later super positief :)

Gewoon door gaan met testen en er vertrouwen in blijven houden!

5. IrisN

IrisN Niet meer actief

Bij mij precies zo na een curretage. Geen knallende ovulatietesten en enorme temperatuur-schommelingen. Geen pijl op te trekken. Irritant!

6. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    We gaan er gewoon voor! Ik laat weten als ik een positieve test heb :)

7. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik hoop echt dat het wel allemaal in balans gaat komen ;)

Ik blijf gewoon lekker testen en anders heb ik gewoon een eisprong gemist .:(

8. IrisN

IrisN Niet meer actief

Veel succes! Ik duim voor je. En.... Na regen komt zonneschijn!

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Mijn testje begin nu toch langzaamaan donker te worden!!! :)

Nu straks weer testen en dan kijken hoe donker hij vandaag is... SPANNEND!!

10. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb half mei mijn laatste mk-bloeding gehad. Na drie weken ben ik toen voorzichtig om de dag gaan testen omdat ik maar niet ongesteld werd.
    Na een week niks en steeds meer frustratie (ik wilde óf een ei óf een menstruatie), stond daar ineens een knallende streep! De volgende dag getest met CB digitaal en die gaf een smiley. De dag erna weer niet dus ik had mijn twee vruchtbare dagen gevonden!
    Wij hebben daaromheen flink geklust en hopen nu ook weer zwanger te zijn.
    Ik zit nu op 5 dpo dus nog ruim een weekje wachten... altijd spannend!

11. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Dus het heeft bij jou ongeveer 4 weken geduurd na de laatste bloeding todat je ei er was?

Mijn bloeding stopte op 31 mei ongeveer en we zitten dus nu op bijna 3 weken..

Ik ga dus lekker door blijven testen, want ze blijven licht. Het is niet meer heel vaag, maar het is wel al 4 dagen dezelfde kleur en je kan de streep zien als je een beetje goed kijkt.. Je hoeft iig niet te turen. Zie foto

12. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    @knutselsmurf:

Laten we hopen dat je zwanger bent!! :)

13. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    @romyatilla

Ja klopt, 4 weken ongeveer.
    Ik zou om de dag testen, je zou hem toch op moeten zien lopen ergens.
    Hoewel ik dinsdags nog een vrijwel witte test had en donderdags een enorme knalstreep, haha. Maar als je om de dag test, kun je hem volgens mij nog steeds niet echt missen.

Ergens voel ik dat ik weer zwanger ben... ik hoop het zo!
    Ik heb gisteren mijn vriend gevraagd met me te trouwen dus het zou zo'n mooie week zijn als we dan ook nog zwanger zijn! :)

14. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Wat leuk! Gefeliciteerd met je verloving! :)

Ik ga gewoon elke dag 1 doen, want een LH piek kan ook na 3 uur weer weg zijn, dus ik neem het zekere voor het onzekere :) vandaag was hij weer zo als gister enzo pff

15. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Eindelijk begint hij sterk van kleur te veranderen!!

Ik vond hem vanmiddag al een stuk veranderd, maar die van vanavond is nog donkerder! Het kan nu echt niet meer lang duren :)

In het echt is hij duidelijker! :):)

16. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    @Romyatilla

De foto is wat onduidelijk inderdaad, maar ik lijk ook wel wat verschil te zien ja!

Ik heb vandaag een zwangerschapstest gedaan, kon echt niet meer wachten, ook al is het pas 10dpo. Omowit... :(
    Ben al drie dagen behoorlijk misselijk (wordt steeds erger).
    Over twee dagen nog maar een keer proberen en dan zaterdag nog een keer...

17. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik hoop het echt voor je!

In april had ik op 10 dpo mijn eerste positieve test volgens mij.. of 11 dpo.. maar dat zegt nog niks, het gaat zo vaak fout voor NOD, daarom probeer ik ni vol te houden tot NOD...

Vandaag weer een testje gedaan en hij wordt steeds donkerder!! :)

Deel Deze Pagina