Hoi dames hier ook al 5 dagen voor nod symptomen Zere borsten Heel erg moe Slecht slapen en s nachts wakker worden nat van het zweet Vandaag een bak koffie wat me totaal niet meer smaakte normaal echt een koffie leut Vreemde geuren die veel sterker ruiken Vandaag een test gedaan helaas toch negatief Maandag is mijn nod Hopelijk dan toch een positieve test in handen Zijn nu bijna een jaar bezig voor onze eerste
Het klink wel hoopvol, ik had toen ik zwanger was (helaas een miskraam geworden) echt pijnlijke tepels en zag op tv een reclame van de kwekkeboom bitterballen en zei tegen m'n vriend ik wil nu bitterballen 😂😂😂 een dag later teste ik positief Ik duim met je mee meid hoop dat het snel zo mag zijn😉
Helaas kan je lichaam je goed voor de gek houden Vandaag toch een bloeding gekregen 2 dagen voor nod We gaan weer voor de volgende ronde
Aah wat vind ik dat rot voor je meid! Is het echt een menstruatie bloeding? Of misschien nog een innesteling? Ik heb zo voor je gehoopt dat het raak was deze maand! 😔
Wat balen zeg! Nog even wachten tot het echt doorbreekt. Ik hoop het niet anders nieuwe ronde nieuwe kansen!
Spannend dames! Er gebeurd zoveel in je lichaam, ik merk vooral dat ik last heb van het hormoon progesteron, die kwaaltjes heb ik altijd alleen lijken ze deze maand iets sterker. Ik heb gister (dpo 7) een felle steek gevoeld in mijn baarmoeder, duurde niet lang maar heel even. Daarna een zeurderig gevoel linksonder en spierpijn (?) in mijn linkerlies. Herkent iemand dit ook? Zou misschien innesteling kunnen zijn. Nog even afwachten
Helaas maar toch heeft de menstruatie zich doorgezet maar wel zonder menstruatie klachten Volgende ronde gaan we er weer voor