Balen Chantale! Volgende maand beter hopelijk.. Ik zit op dag 43 en 12dpo.. Normaal altijd giga zere borsten voor menstruatie, nu voel ik helemaal niks. Wel erg moe, veel dromen en afscheiding. Ook veel steekjes gevoeld. Maar ik ben wel zo realistisch om te bedenken dat dat van alles kan zijn ben zo benieuwd of ik ong word dinsdag!
Inderdaad balen maar op naar de volgende ronde. Ik heb totaal geen symptomen maar net een heel klein beetje bruine afscheiding. Ik weet niet hoeveel je moet hebben bij een innesteling?? Ik zit vandaag op 6dpo. Nu begint het toch wel een beetje te kriebelen! Hoe gaat het bij jullie meiden??
Spannend is dat he! Ik heb gister avond 6 hele felle steken achter elkaar gehad toen ik in bed lag en dat was aan de dezelfde kant als waar ik m'n eisprong gehad heb😊 Dus we laten ons morgen of woensdag verrassen morges m'n nod maar misschien wacht ik tot woensdag met testen! Hoe voel je je vandaag?
Hoi allemaal, Wat spannend om jullie verhalen te lezen. Heel herkenbaar dat gespeculeer en gewik en geweeg, wel of niet zwanger? Voorzichtig gefeliciteerd aan Leen met de lichte 2e streep! Over twee dagen nog eens een testje of morgen al misschien? Zelf heb ik ook a.s. zondag mijn nod, toevallig net als jij, mama0103. Ik hoop het zo ontzettend om weer zwanger te zijn....... en dat het dan nu wel goed mag gaan. Ik ben nu 3x heel kort zwanger geweest, max 5,5 week. 3x een flinke teleurstelling! En heb nu weer goeie hoop, maar je weet het nooit met die vage symptomen als steekjes en pijntjes en zweempjes en trekjes onderin je buik. Vorige maand heb ik echter totaal niks gevoeld en deze maand heb ik deze 'gevoelens' sinds een paar dagen na de vermoedelijke eisprong. Maar we zijn wat vroeg en spaarzaam geweest in bed, dus........ weinig kans, maar wel een kansje. Wij gaan trouwens ons eerste echte nakomelingetje maken. Hoe zit dat met jullie? Gaan jullie voor de eerste of....?
Ps. Hebben jullie dat eigenlijk ook, dat je buik een soort van opgezet lijkt en dat je nauwelijks met je broek dicht kan zitten? Ik zit steeds met mijn knoop open op de bank, want het gaat gewoon zeer doen als ik hem dichtknoop.
Spannend hoor! Ik heb zondag mijn NOD, maar heb als sinds gister krampen/buikpijn. Ik voel me down hierdoor. Afwachten lady's!!
Bij mij nog geen duidelijkheid(9dpo). Gister bruin bloed. Stopte weer(gistermiddag tot en met vanmorgen niks) Nu vanmorgen weer bruin bloed. Als ik morgen nog twijfel ga ik testen. Heb jij al duidelijkheid leen? Anders nog een testje wagen?
Ja tis inderdaad afwachten maar nog steeds niet ongesteld😊 Maar vanochtend getest en niet veel veranderd!
Wat raar he heb je dat wel eens eerder gehad? Ik nog nooit! Hier nog geen ongesteldheid en de test van vanochtend kon ik niet veel op zien! Heb wel af en toe krampen maar niet wat ik normaal heb als ik ongeateld moet worden heb nu ook een zwaar gevoel in m'n heupen en buik! We wachten wel af maar leuk is het niet! Je lichaam kan je zo voor de gek houden he😊
Ooh super spannend he! Als je naar de wc gaat.. Opluchting als je geen bloed ziet hahaha.. Vandaag 15dpo. Nog geen teken van menstruatie! Geen testen in huis en ook niet in de gelegenheid om ze te halen.. Pffff..
Nee nog nooit gehad. Maar waarschijnlijk wordt ik in de maling genomen. Jemig bij jou ook onzekerheid wat rot zeg!! Ik verwacht de komende dagen wel duidelijkheid te krijgen.