6 dagen voor nod kwaaltjes wie ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Leen1987, 29 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja elke keer denk ik o nu ben ik ongesteld geworden en nog steeds niks😊 Ben nu 1 dag overtijd en op alle testen verschijnen een heelmlicht streepje. Maar dan denk ik zijn het geen indrooglijntjes dat ik gewoon weer ga twijfelen! Ik ga vandaag niet testen, met m'n vorige zwangerschap heb ik 2 dagen overtijd licht positief getest maar dat kwam omdat ik me vergist had in de cyclus dagen! De krampen komen en gaan ook en daar worst je nig onzekerder van😊 Hoe gaat het bij jou?

2. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid hoe is het nu? Hoer nog steeds krampen maar geen menstruatie wordt er gek van gister middag waren de krampen zelfs een uurtje helemaal weg! Ik stond net op en dacht o nu wordt ik het echt maar nee hoor nog niks! Ik ga nu ook even niet meer testen want op alle testen komen een heel licht streepje en dan ga ik weer twijfelen of het geen indrooglijntjes zijn! Of voorbedrukte lijntjes! Dus we zullen zien😊
    Heb je nog last van bruinverlies?

3. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    O wat erg ik bedoel natuurlijk hier😳😳😳 ipv hoer due stomme voorspelling ook sorry sorry dat is echt per ongeluk gegaan 😓

4. rosied

rosied Actief lid

12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    Leen1987 plaats es ee foto van je test.
    Ben benieuwd en licht streep s positief

5. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Oh maakt niet uit hoor. Ik had al een vermoeden. Hier ongesteld geworden, alleen minder dan normaal en nergens last van qua krampen enzo. Op naar de volgende ronde!

Misschien gewoon nog te weinig hormonen. Ik heb er vertrouwen in. Succes meid

6. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zijn mijn testen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,6 KB
      Weergaven:
      19
  7. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    En deze ook maar tis moeilijk om dat op foto te krijgen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      13
  8. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ben zojuist ongesteld geworden! Nieuwe ronde nieuwe kansen volgende maand😉

9. rosied

rosied Actief lid

12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goodluck .
    Voor iedereen trouwens.

10. valentijntje

valentijntje Actief lid

17 apr 2016
    201
    35
    28
    NULL
    NULL

Balen!!! Vooral wegens die lichte streep die je zag..
    Ik ben nu 2 dagen overtijd nog geen spoor van menstruatie. Ik word er erg onzeker van en het houdt me helaas wel bezig. Werd ik maar ongesteld! Dan had ik tenminste duidelijkheid.
    Had gister een negatieve test smiddags vd action..
    Morgen ochtend ga ik met k2v5 testen..

11. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Pff balen, in ieder geval wel duidelijkheid. Nou gaan we weer op naar de volgende ronde. Ik ben deze ronde zonder testen door gekomen haha met die vroege menstruatie. Ga jij weer ovutesten gebruiken?

12. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je gevoel helemaal dat had ik dus ook vooral omdat ik denk ik diep van binnen toch wist dat ik niet zwanger was! Ik ga proberen de volgende ronde niet meer te testen voor m'n nod! En het een beetje proberen aan de kant te zetten! Ik duim voor je dat het raak is bij jou😉

13. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben nu ook blij dat ik duidelijkheid heb! Het was ook haast te mooi om waar te zijn we hebben alleen de dag dat ik m'n eisprong had geklust! Nu weet ik wel een beetje wanneer we moeten vrijen, ik ga deze maand geen ovu testen gebruiken moet het echt even van me af zetten😊 Hoe is het bij jou? Ga jij wel ovu testen gebruiken?

14. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Ja echt een teleurstelling lijkt me. knap hoor zonder ovutesten. Ik ga ze wel gebruiken. Ik vind het erg prettig om te weten wanneer het moment is. en voor nu neem ik nog maar een wijntje nu het kan ;P

15. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu met je? Je menstruatie al over? Hier bijna ik wil echt proberen om het deze maand van me af te zetten heb ook maar 1 test in huis! Ik weet alleen als ee vanaf de 16 e gaan klussen om de dag dat ik m'n eisprong dan haast niet kan missen! ( daar gaan we weer vanwege het van me afzetten 😂😂😂)

16. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Mijn menstruatie is net over, duurde lang deze keer. Ik merk dat mijn cylus heel erg wisselt. De ene maand heftig en kort ongesteld de andere maand weinig maar lang, ene keer op tijd eisprong andere keer een week te laat et cetera. Daarom maar weer trouw aan de ovu testen.

Moeilijk he dat van je af zetten. De tijd van mijn menstruatie tot mijn eisprong vind ik het makkelijkst. Na mijn eisprong begin ik er steeds meer mee bezig te zijn hihi. Ik hoop dat mijn eisprong deze maand weer enigszins op tijd is.

Ik hoop dat jij het een beetje los kan laten, ik kan het niet. Maar we zien het wel. Lukt het deze ronde niet dan misschien de volgende.

17. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hoi leen,
    Hoe is het? Ik heb vandaag een positieve ovulatietest. Dus lekker vroeg deze maand.

Groetjes!

18. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, hier gaat het goed hoor! Ik heb nog geen positieve ovulatie test maar die verwacht ik ook vrijdag of zaterdag pas wel zijn we nu om de dag aan het klussen omdat we weten dat deze week de meest vruchtbare week is! En het er mee bezig zijn in m'n hoofd gaat ook aardig goed ik ben niet meer zo gefixeerd als vorige maand! Is het jullie gelukt om rond de vruchtbare dagen te klussen?

Groetjes

19. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik me zelf gek maak of dat het nou echt zo is, mijn nod is 25 mei maar ik voel me beroerd. Ik loop sinds zaterdag met erg pijnlijke borsten die zwaarder zijn geworden, en lig nu alweer misselijk op de bank. Als ik lig voel ik van alles trekken in me onderbuik lijkt wel. Mn laatste menstruatie was 27 april en ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen. De maand ervoor was ik 30maart ongi en had ik 13april me eisprong die ik ook voelde, alleen was ik te laat met klussen die maand. Dit keer was ik 27 april ongi en me eisprong zou 11 mei moeten zijn, ik heb 8 en 10 mei gemeenschap gehad. Ik weet dat het ook menstruatieklachten kunnen zijn maar dat heb ik niet een week van te voren. Iemand die dit ook heeft?

20. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hee, hopelijk heb je snel je ei! Ik had deze ronde teunisbloemolie gesilkt en ik had mijn ei al op dag 12 dus dat was wel super fijn (vorige ronde op dag 20). Test je 1 of 2 keer per dag? Super dat jullie deze ronde lekker veel de kans hebben om te klussen. Wij hebben de dag voor mijn positieve test geklust en de dagen erna. Vandaag 1 dpo... daar gaan we weer.

Lekker dat je het zo goed los kan laten. Dat gaat bij mij ook stukken beter, alleen gister had ik er even moeite mee. Dan krijg ik echt weer babyfever haha

Succes meid! Ik neem plaats op het wachtbankje

Deel Deze Pagina