6 dagen voor nod kwaaltjes wie ook?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Leen1987, 29 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Ik had zulke klachten de eerste ronde heel erg. Alleen bleek ik toen niet zwanger te zijn. Het is alleen zo lastig dat je nooit weet waar de klachten van zijn. Een kwestie van wachten. Ik ga voor je duimen meid. Hopelijk snel een positieve test.

2. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,
    Lastig is het het kan 2 kanten op gaan! Ik zou proberen om afleiding te zoeken want ik was er de afgelopen maanden teveel mee bezig en werd gek van mezelf! Het enige wat ik had toen ik zwanger was( is miskraam geworden) dat ik een dag of 3 voor de nod dacht wat zijn m'n borsten toch stevig geworden en 1 dag voor nod kreeg ik echt pijnlijke tepels. Op m'n nod was ik ervan overtuigd dat ik ongesteld ging worden s middags was er nog geen bloed en dacht misschien toch maar een testje doen en ja hoor was zwanger! Maar mijn tip is probeer leuke dingen te doen en proberen het van je af te zetten! Ik weet het is super moeilijk maar je lichaam kan je straal voor de gek houden en dat je echt denkt ik ben zwanger en dat het toch niet zo is 😉 Hoeveelste ronde zit je?

3. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid,
    Waarom heb je dat geslikt? Is dat voor de bevordering van je ei? Ik test nu nog 1 x per dag vanaf morgen ga ik 2 x testen😊 Ik ga voor je duimen dat het raak is😉

4. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hoi hoi,

Omdat je dan sneller je eisprong hebt. De ronde ervoor had ik hem op dag 20. En het werkt deze ronde heel goed! Succes met testen. Ik had deze keer echt geluk. Zaterdag ochtend getest, die was bijna positief. In de middag kreeg ik ineens heel veel zin en yes een positieve ovutest. Dus gelukkig niet lang hoeven testen.

Succes meid!

5. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit zou mn eerste ronde zijn waarbij ik bewust op mn vruchtbare dagen heb gelet. Bij mn eerste was ik de tweede ronde zwanger maar dan zonder dat ik er mee bezig was. Ben er eigenlijk nu ook niet mee bezig, alleen omdat ik nu wel ben gestopt met de pil enzo let ik er meer op eigenlijk denk ik. Ik heb altijd 2 dagen voor me ongi last van me borsten en krampen, maar zit er nu een week voor en me borsten zijn nu opvallend groter en gevoelig met een dikke ader door beide borsten na me hals toe, en wanneer ik op de bank ofzo zit voel ik rare trekkingen in me onderbuik vandaar dat ik me er meer bezig hou. Hoe dan ook het is nog een weekje afwachten.

6. rosied

rosied Actief lid

12 apr 2016
    111
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dit had ik de 1e zwangerschap ook. Pijnlijke grote borsten leken wel meloenen haha. Hoop voor je dat het raak s

7. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid, ik heb vandaag een positieve ovulatietest gehad! Heb nu ook een zeurderig gevoel aan de linkerkant. Gister avond geklust eergisteren ook en vandaag ook😊 Dus we zullen het zien 😉 Nog even een paar dagen extra klussen voor de zekerheid 😁! Hoe is het bij jou?

Liefs

8. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hee,

Wat fijn dat je een positieve test hebt. Ik heb de mijne een week geleden gehad dus nu afwachten. Ben jij er veel mee bezig deze ronde? Bij mij de ene dag wel en de andere dag niet.

9. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heybnee het valt wel mee eigenlijk! Maar nu hebben we ook echt de dagen voor m'n eisprong geklust en afgelopen maand was dat op de dag van eisprong zelf. Dus de kans is nu vee groter natuurlijk😊 Dan mag jij over een kleine week al testen want 14 dagen na de eisprong kun je testen zeggen ze, ben jij er veel mee bezig?

10. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mammy27 heb je al duidelijkheid? Ik heb altijd rond m'n menstruatie flinke aders over m'n borsten lopen. Gelukkig is niet elk lichaam hetzelfde😉 Succes

11. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ik had ver voor m'n nod ook al last van allerlei kwaaltjes.
    Ik ben heel pril zwanger. 5wk +1dag.

* Ik had al ruim 1wk voor m'n nod echt zere borsten.
    * Gevoelige tepels.
    * Het rommelde achter m'n schaambeen.
    * Krampjes/trekkend gevoel.

Heb deze symptomen nog steeds overigens.
    Dus ik herken het wel.

12. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ik had ver voor m'n nod ook al last van allerlei kwaaltjes.
    Ik ben heel pril zwanger. 5wk +1dag.

* Ik had al ruim 1wk voor m'n nod echt zere borsten.
    * Gevoelige tepels.
    * Het rommelde achter m'n schaambeen.
    * Krampjes/trekkend gevoel.
    * Ben ook 1 dag echt kots misselijk geweest. Dat was 1,5wk voor m'n nod.

Heb deze symptomen nog steeds overigens.
    Dus ik herken het wel.

13. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hee, gefeliciteerd met je zwangerschap. Spannend zeg!

Waren jullie lang bezig of viel het mee. Ik heb nog weinig kwaaltjes. In de weekend wil ik gaan testen. Het blijft spannend elke keer!!

14. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Hoi allemaal!

Gefeliciteerd aan de zwangeren onder ons. Ik nog op het wachtbankje.

Zo op zoek naar bevestiging, of juist niet....

Ik zit nu in de derde ronde nadat ik gestopt ben met de pil. De eerste cyclus duurde 29 dagen, de tweede cyclus 24 dagen.

In deze cyclus op dag 20 heb ik een nacht lang wakker gelegen van erge menstruatiepijn. Van die echte 'zware pijn' die ik echt alleen heb op het moment dat de menstruatie doorzet. Omdat ik dus echt dacht dat ik ongesteld zou worden, alvast maandverbandje in gedaan. Maar wat bleek, er gebeurde niks. De dagen erna wat lichtere krampjes en steekjes gehad. In de avond van cyclusdag 23 hetzelfde. Weer diezelfde krampen, er weer van overtuigd dat als ik naar de wc zou gaan, ik bloed zou zien. Maar weer niets gekomen.

Nu zit ik op dag 25. Nu voel ik weer haast niets. Iemand die dit herkent? Omdat ik er pas twee rondes op heb zitten met verschillende lengte van cyclus weet ik ook niet goed wanneer ik overtijd ben.

Ik gebruik geen ovulatietesten. Ik wilde eerst gewoon maar zien wat er gebeurt...

15. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hee,

ik heb de eerste ronde ook zulke krampen gehad. Ze deden echt flink pijn maar toen was ik niet ongesteld geworden en ook niet zwanger. Ik heb echt geen idee waar het toen van kwam.

Ik hoop dat je zwanger bent!

16. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Dankjewel!

We wachten het maar gewoon even af.

17. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Sterkte met wachten! Wanneer ga je testen?

18. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Nou het is officieel de 3e ronde na het stoppen met de pil. Maar de 1e ronde dat we er echt voor gingen en dus zonder condoom hadden geklust. Dus ik prijs mij gelukkig. Nu hopen dat t blijft plakken. Want het is nog wel heel pril allemaal.

En dat vind ik ook, dat testen is echt rete spannend. :D
    Ik zal voor je duimen...

19. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Hoi meiden,

Hoe is het? Druif al duidelijkheid?

Poison ivy, wat een geluk dat het zo snel raak was. Heb je het al aan mensen (naast je partner) verteld? Ik ga duimen dat het blijft plakken!!

20. Leen1987

Leen1987 Lid

1 dec 2015
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nog op het wacht bankje! Hoe js het bij jou?

Deel Deze Pagina