Ik weet het... veel te vroeg getest! Mijn NOD is pas 3 augustus... Maar kon het toch niet laten deze morgen: helemaal wit dus. Ben nu wat aan het surfen en zag dat er toch mensen waren die 6 dagen voor NOD positief testen met KV (2 voor 5 euro)... Heb wel zw-verschijnselen, zoals bij mijn vorige 2 zw-schappen. Tja, nog even geduld zeker? Zou het toch nog kunnen??????
Jep... Geduld (bah!) Ik heb altijd met deze getest en bij mijn oudste werd de test pas na 5 dagen over tijd positief. Bij de jongste al 4 dagen vòòr NOD... Dus het kan per zwangerschap behoorlijk verschillen! x
van mijn zoontje zo'n 6 jaar geleden, testte ik tot 2 dagen voor nod negatief. pas 1 dag voor NOD was hij positief
Hihi.. Ik zat en zit met dezelfde vraag. Maar er is echt nog hoop dus! Je hebt echt te vroeg getest, dus negatief zegt niks. Hoop op een mooie test voor je over een paar dagen! Mijn duimen draaien!
Ik haal altijd zoveel hoop uit dit soort berichten! Daardoor laat ik dr moed nog niet zakken na een negatieve test 2 dagen voor NOD
Natuurlijk is er nog hoop! Bij alle vroege tests staat op de verpakking ook dat een groot deel van de zwangere vrouwen pas vanaf NOD positief testte met die vroege tests. 6 dagen voor NOD testen vind ik ook wel heel vroeg, zal eerder zeldzaam zijn dat je dan positief test.
Inderdaad! 6 dagen voor je nod is wel erg vroeg, met sommige testen kun je idd 4 dagen voor je nod positief testen, maar dat gebeurd bij veel (toch zwangere) vrouwen niet! Veel succes met wachten, ik hoop met jullie mee!
vlinder82 gewoon te vroeg! Als je zeker weet waneer je ei was dan gewoon te vroeg!! pas vanaf 12 DPO maar je progesteron aan Ik weet mijn ei zeker, dus 10 dpo getest: negatief. 12 dpo streepje vij duidelijk 13 dpo nog duidelijk 14 dpo verwachte ongi Voor de rest verschilt per vrouw maar ik begon vanaf 4 DPO steekjes voelen die voelde alsof er wordt verbouwd in je buik gek gevoel maar alsof je buik van vorm van binnen veranderd. Dat nu 13 dpo nog sterker bijna altijd die gevoel. Voor de rest geen kwaaltjes! Van 12 dpo en test dan pas! succes
Wat de rest al zegt. Je kunt bijna net zo goed mij 5 euro geven en dan voel ik even aan je pink of je zwanger bent of niet.....
hoi @ll ik heb vandaag mijn nod maar nu durf ik niet te testen want ik heb donderdag en zaterdag even getest want ik kon niet meer wachten en allebij waren ze wit maar ik heb wel de zwangerschaps symptomen x ilona
4 dagen voor NOD... Test: wit... daarnet bij het weggooien wel een indrooglijntje! Nog 4 dagen wachten!!