Afgelopen woensdag een cryo laten terug plaatsen in Dusseldorf.Deze was al 5 dagen "oud" en een blastocyst. Wanneer mag ik nou testen?Is dit 9 dagen na terugplaatsing ivm de 5 dagen die al verstreken zijn en het stadium waarin het embryo verkeerd?
Ik heb 3 dagen na tp heel vaag positief getest en 1 dag erna licht positief en weer een dag erna positief met een CB digi. Maar ik had geen hcg injecties(pregnyl etc) gehad. Mijn officiele testdatum was inderdaad 9 dagen na tp. Dus 14dpo maar ik heb vanaf 8dpo dus steeds donkerder getest en met 14dpo was de testlijn zelfs donkerder dan de controle lijn. Hoop dat je ook positief test !! Fingers crossed!!
bedankt voor je reactie! Mijn cryo terugplaatsing was met progynova en utrogestan maar op zich zou dat niks uit moeten maken in vergelijking met een natuurlijke cyclus denk ik. Was jou embryo ook een blasto? Ik denk dat ik er aanstaande woensdag eens een testje aan waag,heb er toch nog heel veel liggen
Inderdaad hebben progynova en utrogestan geen invloed op de test. Wij hebben telkens 2 cryo's terug geplaatst op dag 4 of 5 en op dag 4 ging het om morula's en dag 5 om blastocystes.Met blastocystes heb je een goede kans.Zal voor je duimen dat je woensdag positief test. Ik heb echt teveel getest...soms wel 5x op 1 dag...hahaha!
Ja,ik herken dat wel inderdaad,haha.Vorige keer bij de "verse" poging teste ik 10 dagen na punctie licht positief.Als je dat nu zou omrekenen zou dat aanstaande maandag al zijn... Bij de zwangerschap van m'n dochter ook rond die tijd geloof ik.Ben benieuwd hoe lang ik kan wachten
Ik heb helaas geen antwoord voor je maar wilde even laten weten dat ik hard voor je aan het duimen ben
Hier kan je dat berekenen: Bereken uitgerekende datum en zwangerschapsduur Je zou vandaag 3w1d zijn, indien gelukt. Zo kan je voor jezelf bepalen wanneer je evt wil testen. Succes!!
heel erg bedankt allemaal!!! En ladyzorra,bedankt voor de calculator!het is dus toch zoals ik dacht dat het was.Ik ga sowiezo tot woensdag wachten!Laat het hier wel even weten nog!
Wij mochten 12 dagen na een cryo-terugplaatsing testen. En twee weken na de terugplaatsing van een vers embryootje. Succes!
Ik teste op 6dgn na de tp al heel licht positief. Suzannah was ook een blasto. Ik hoop voor jullie dat het raak is hoor!