Hallo allemaal. Vandaag 1 dag voor nod een test gedaan van C1000, negatief, Nou zijn we in de 6e ronden voor een 2e kindje, sinds 2 maanden baarmoeder stand bij aan het houden. Vorige maand voor nod stond ie al open, nu sinds een week blijft ie gesloten, sinds 2 dagen wat slijmvorming om bmm ( sorry klinkt miss vies ) dus bm is echt anders. Hebben jullie ervaring met C1000 test? Of ervaring met mijn verhaal? Liefs mij
Ik had voor de zekerheid een uur of 2 na mijn positieve clearblue test op nod de test van c1000 gedaan en die was negatief, net als de early van predictor... Daarna zijn alle tests v kruidvat 2v5 positief geweest. Ik zelf zou c1000 dus niet te snel vertrouwen als die negatief is... Heb je nog andere symptomen?
Thnx voor je reactie! er is nog wat hoop dus Heb voor de rest snel warm en koud, moe, aders op mn borst, donkere kringen rondom tepels, dat was het eigenlijk wel, nu hoofdpijn maar dat zal de spanning zijn
Haha! Geeft niks. Ik zit ook 3x per dag op de wc nu en normaal 1x per 3 dagen... Ach... Ik zou eens testen morgenochtend met kruidvat 2voor5 tests. Succes!
Thnx heb ze in huis, ga zondag denk ik testen. Morgen vroeg werken, dus dan even nog afwachten tot zondag! Spannend weer! Het duur altijd zo lang he ons 1e kindje was er binnen een maand! Dus vind nu erg lang duren.