hier staat er heel duidelijk een roze lijntje dadelijk nog een testje doen of morgen ik zie nog wel. ik test midden in de dag altijd duidelijker dan met ochtendurine dus ik wacht nog even
Ik heb het topic gelezen..spannend mama van bo..ik zie hier helemaal niets op, maar weet uit ervaring dat je het soms niet op de foto krijg..
gisteren nog eens getest en naar mijn mening negatief misschien heel erg in de verte een lijntje gisterenavond net voor slapen veel witverlies met roze en wat bruin ertussen. deze morgen om 6u ook nog wat. net om 8u zo goed als niets meer. maar dan word ik een beetje bang dat het niets is. of moest innestelingsbloeding zijn maar wil me ook ni blij maken met niets. had bij mijn 3 zwangerschappen wel rozeverlies maar van week 6 tot week 7.
wil me ni gek maken maar misschien van de innesteling? maardan had ik al positief moeten testen denk ik
op de test van zaterdag zag ik heel duidelijk een lijntje. op de test van zondag naar mijn mening ni, of heel erg in de verte. vandaag nog ni getest.
Aaahh balen dat het deze ronde niet gelukt is! Maargoed..nu kan je met Kerstavond alles uit de kast halen haha!