Hallo Dames, ik heb even alle hulp nodig. Wij zijn bezig met IUI nr3, als deze niet lukt gaan we over op IVF omdat de uitslagen van het semen te laag blijven om IUI een eerlijke kans te geven. Dit is al in het fertiliteit overleg besproken door alle artsen. Morgen hebben we daar de afspraak voor staan. Nu konden we het niet laten om vanochtend even te testen. Ik zit nu op DPO9 en de pregnyl was op DPO 6 nog maar 7. (Ik ben zelf fertiliteit analist en werk dus op het laboratorium, daar heb ik zelf bloed geprikt vandaar dat ik weet dat de waarde 7 was. ) Dus de pregnyl kan het niet zijn. Nu testte ik dus een vaag streepje...... mijn vriend zag hem ook. Hij was te zien binnen de 5 min.... Deze foto is van nu de test opgedroogd is en hij nog iets duidelijker is. ... Ik hoop zo dat jullie hem ook zien. ... Ps ik ben geen streepjes tester. Heb al eerder getest met kv2 voor 5. En die waren echt omo wit en ook geen opdroog lijntjes of iets te zien. ...
Ik ga straks naar het lab, ga weer bloed prikken. En dan morgen ochtend ook. Als het wat is kan ik meteen zien of het oploopt. Is ook betrouwbaarder dan in urine...... Zo spannend. Misschien hebben we dat gesprek voor de IVF toch niet nodig. ...... Rustig afwachten. ... zucht. ..
Dit geloof je toch niet. ... ga net naar de wc en ik heb met afvegen licht bloedverlies. ...... Nog meer spanning. ... wat is dit nou???? Of innesteling verder of ik verlies het nu??? Of. ...... Help dit is zo klote nu. ...
Geen idee kan niet veel anders doen dan afwachten meis.. Ik hoop dat het gewoon innesteling is of zo... Snel bloed prikken
Ik zie niets op je test, Labmuisje. Sorry. Hopelijk hebben de andere dames betere ogen dan ik! Succes en ik duim voor je dat het bloedverlies niet doorzet!
Ik zie toch echt een streepje. En op hoeveel dpo verlies je normaliter bloed als je ongesteld wordt? Want als dit opeens veel eerder is zou het inderdaad iets anders kunnen zijn waardoor je bloed verliest.
Normaal pas echt op dpo14. Maar het is alweer bijna gestopt. Nu nog heel iets bruinverlies. We blijven afwachten. Bloed staat nu in apparaat op lab.