6 dagen voor NOD witter dan wit.. kan dit werkelijk nog veranderen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Skippy87, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hoi meiden..Aanstaande vrijdag is dus waarschijnlijk NOD.. en ik ga dan ook (toevallig) naar de gyn voor mn laatste echo omdat ik mogelijk pcos heb.. ik krijg dan ook alle bloeduitslagen!
    De 19e voelde ik opeens vanalles.. heb getest en ik heb toen 2 x een positieve ovulatie test in handen gehad.. de volgende dag was dit weer over.. ben nu al zenuwachtig voor vrijdag..
    Ten eerste.. was de ovulatietest echt positief of vals positief? (laatste schijnt te kunnen met pcos, dus mocht ik pcos hebben.. was dit dan wel echt een eisprong?)
    En ten tweede.. als het echt een positieve ovulatie was.. is de eicel bevrucht??

Heb stiekem al een vroege zwangerschapsstest gedaan, ik weet het.. erg vroeg!! 6 dagen voor NOD.. en hij was ook onwijs wit!
    Weet iemand of er kans is? Ondanks die super omo witte test?
    Ik zou het zo super vinden als ik nu, vlak voor ik de mmm in rol opeens natuurlijk zwanger ben!
    Iemand die mij een succes verhaal over een eerst negatieve en later positieve test kan vertellen?

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Is wel heel vroeg, logisch dat er niks te zien is. Zelfs een vroege test red dit niet. Gewoon nog een weekje wachten en dan testen!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aan de hand van de topic titel:

8 dpo dus 6 dgn voor nod helemaal wit, 10 dpo, 4 dgn voor nod heel licht streepje dus ja het kan nog :)

4. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ik ga proberen voor vrijdag niet meer te testen.. (moeilijk!)

En dan afwachten wat de gyn zegt.. zij kan me duidelijk geven!

Ik zit nu op dag 32 van mn cyclus.. maar ben dus erg onregelmatig, en had op dag 23 2x een smiley op de clearblue.. dus gok dat ik een ovulatie heb gehad!
    Dag 27 bloedtest gehad (die stond gepland ivm pcos onderzoek) en daar krijg ik vrijdag ook de uitslag van! Ze testen mn bloed ook op progesteron, een eisprong moet dan aan te tonen zijn!

Zou dan op vrijdag, dag 37 van mn cyclus, ook mn NOD moeten hebben..;)

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja hoor dat kan, het is ook wel erg vroeg om te testen.
    Succes en ik duim voor positief nieuws :)

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    je bent wel heel vroeg 6 dgn voor nod

Dus je heb nog alle kans meid! Sommige testten pas postief na nod ,

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Dag 23 een posi ovu test betekent dat je op dag 25 je eisprong had (uiterlijk 48 uur na de test).
    Wat inhoud dat je nod pas op dag 38 is en je nu zelfs 8 dagen voor nod getest hebt ;)
    Je nod is dus niet vrijdag maar zondag ;)

8. nieuwjaar

nieuwjaar Actief lid

30 dec 2012
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei jij ook al....ik kon me vandaag ook niet meer bedwingen en s`middags toch getest maar helaas omo wit wat ik eigenlijk al wist....moeilijk is het he?? ik heb ook pas vrijdag mijn nod maar heb wel even een dipje....maar geen bloed is moed.....hoop zo voor ons allemaal!!

9. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Ja! Ik heb nu besloten te wachten! ..maar of ik dat ga volhouden..
    Zelfs mn man vind het nu spannend worden (normaal een stuk nuchterder)
    Nog even volhouden.. hier geen menstruatie krampen meer.. wel weer last omgeving eierstok:s sinds het stoppen met de pil voel ik mn rechter eierstok bijna dagelijks. .:s mjaa..
    Succes met wachten meiden!

Deel Deze Pagina