stress stress stress

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Anais, 15 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hoi
    ik heb gisteren mijn eirsprong gehad en we hebben geklust omdat we dit keer een week niets hebben gedaan verwacht ik dat de sperma dus beter en meer zal zijn(jah sorry :oops: )

is er nu een goede kans?het heeft ook geen nut om nu nog bij te klussen zeker?want de ei is al geweest enzo?

ben nu toch al 6 maand bezig van na mijn pil en moet zeggen dat het echt niet vlot gaat :( ben bang dat ik onvruchtbaar ben of dat de sperma niet goed is :( ben nog niet naar een genoc. geweest dusja,ik zal het wel eens moeten gaan doen in ieder geval.

probleem is nu ook dat ik een 6 maanden interim proefperiode kijg opt werk(binnekort beginnen) en dit is 38 uren en ben bang dat als het nu zo is dat het niet zo leuk voor de bazin ga zijn...ze vroeg ookal ofk kindjes had en was blij toen ik nee zei..........nu vindt ik toch da der al veel mensen werken daar(fruit/groenten winkeltje) toch een man of 7/8 dus echt erg.....

maar mijn vriend en ik gaan huren eens dat we goed werken ,we willen een huis kopen maar wachten nog een jaartje en dus huren we (2009)we willen sowieso uit het huis omdat het niet leukmeer is bij zijn ouders(en wil ook niet blijven want het is 1 en al ruzie gezaag en stress)nu zegt hij ineens dat het eigenlijk niet meer zo slim is om een kindje te maken tijdens de huur periode (voor te sparen) nu heb ik gemengde gevoelens want we hebben juist geklust op de ei dag en stel dus dat ik zwanger ben........ :oops: 1 en al stress nu

groetjes

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Tjah t is wel lullig van je vriend dat ie na je ei zegt dat ie wilt wachten.. maar over 12 dagen weet je pas of je er echt druk over moet maken. je kan er nu toch niks aan veranderen.

Maar t is wel slim om een spaarpotje te hebben voor je aan kinderen begint t kost allemaal echt meer dan je verwacht.

succes

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het lijkt me zowieso verstandig om eerst een huis te "hebben" en samen te wonen voordat je aan kinderen begint, maar het is in elk geval al een begin om alletwee een baan te hebben.

je bent het meest vruchtbaar op de dag voor de eisprong, dus het kan zijn dat het raak is of dat jullie te laat waren

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ten eerste zal een huisarts je echt nog niet doorsturen naar het ziekenhuis meid. Pas na een jaar proberen is er een kans dat ze dat doen, of je cylus moet niet op gang komen, maar volgens mij is daar bij jou geen sprake van.

Probeer een beetje te ontspannen als het om kindjes maken gaat.

Verder denk ik dat je moet zorgen voor een stabiele situatie wil je een kind op kunnen voeden. En vind je wat je nu hebt wel stabiel genoeg?
    Maar goed, dat is mijn mening.

Deel Deze Pagina