kun je dit dan al voelen bij een eventuele zwangerschap?: - steekjes/prikjes in me baarmoeder en straalt soms uit naar beneden (de prikjes zijn vooral als ik zit merk ik, sinds vandaag 7dpo) - zeer gevoelige tepels sinds maandag(6dpo) - en ik ben vandaag uit me werk gekomen en moest gewoon me broek los doen, nu me broek los al vanaf 18.00uur en nog voelt het heel strak en trekkerig aan?! - heb nu al een half uur het gevoel dat ik moet huilen? whahah weet niet eens waaromm whahahha! maar ik heb nog 6/7 dagen tot NOD dan kan dit toch bijna geen teken zijn? Wat denken jullie, ervaring? Het is al onze 13e ronde waarin ik van alles gevoeld heb vooral de 1ste 10 rondes maar nu, dit is nieuw?
Ik heb sinds 6 dagen een soort spierpijn-gevoel in mijn onderbuik en steekjes links/rechts/midden en s'avonds een opgezette buik Ik duim voor je meis klinkt iig hoopvol
had ik ook meissie.... dacht dat mijn ongi al voelde.... maar op de één of andere manier voelde het meer naar de zijkant dan mijn ongi... waaaaaaaah spannend meis!! Ga zoooooooo voor je duimen!!
Wat mij vamorgen is overkomen heb er een topic over geopend want ben benieuwd hoe iedereeen er op dit forum over denkt... HEFTIGE BUIKPIJN, kan dat van innesteling?