NOD LIJST 16 T/M 31 JAN 2014 16: Bebi34 34 jaar 5de kindje (1vlindertje) 2de ronde 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Zwanger (2), Ongesteld (8), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0),Vlindertje (1) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Hier de nieuwe lijst! Hopelijk heel veel roze in deze 2 weken De lijst is ook al aangemaakt ! veel klets plezier dames liefs Bebi Ik wens iedereen een mooie kerstdagen en een spetterend nieuwjaar !!!
Ik zie er de lijst 3x tussen staan. Is deze definitief? Ik weet nog niet precies wanneer mijn NOD is na mijn miskraam. Had zo'n rare cyclus vorige maand, ik had na mijn menstruatie een positieve CB digitale test. En daarna geen druppel bloedverlies meer gehad. Maar bloedtestwaarde was 2, dus geen zwangerschap. Dus weet niet wanneer ik mijn volgende ongi krijg. Ik ga uit van een normale cyclus en dan zou het 27 december zijn. Vanaf dan kan ik pas weer verder gaan rekenen. Maar zet me op 24 januari..... Dus: Armanda, 31 jaar, ronde 3, 1ste kindje. Ik tel deze maand ook gewoon mee.... Als ik echt ga rekenen gaan we in januari pas weer beginnen. En zijn we nu alleen aan het oefenen.
Hai! Ik kom mij hier ook melden! Vandaag eerste rood gespot. NOD is voor alsnog 18jan. Chriss, 28jaar, ronde 2 MMM, 1ste kindje, NOD 18 jan Ships kleur lukt niet Bebi - kindje 5! Woow vol gezin! Wel gezellig zeker?
Net ongesteld geworden dus kom ik me maar weer melden voor deze lijst. Hopelijk brengt 2014 ons heel veel moois! Wil iemand mij op de lijst zetten? Weet m'n exacte nod niet omdat m'n cyclus een beetje schommelt, maar het zal rond de 17e zijn yaisa, 30 jaar, ronde 7, eerste kindje, nod 17 januari
Hoi, Ja klopt heb 3 kinderen uit een vorige relatie en afgelopen mei hebben we ons zoontje na 19 wkn zwangerschap verloren. En nu gaan we het nog 1 keer proberen Ik heb altijd al een groot gezin gewilt, vind het altijd zo gezellig ook al is het soms best druk Ik zal vanmiddag de lijst even in orde maken en jullie er bij zetten.
Vandaag ongesteld geworden na 8 dagen over de datum te zijn (zoals mijn partner het noemt) en meerdere witte testen.. fijn dat we nu weer verder kunnen.. Heb nu mijn tikker op 32 dagen gezet, heb nog steeds geen idee hoe en wat (wordt er gek van!) (ben nog 24 trouwens, morgen jarig, dus heb 'm vast op 25 gezet) Hartendief, 25 jaar, 1ste kindje, ronde 7, NOD 19 januari
Vanaf hier wens ik iedereen fijne kerstdagen en spetterend nieuwjaar en een heel mooi 2014 en dat er heel veel roze in ons lijst mag komen!!! Ik heb even gerekend en jaja op oud en nieuw mag ik gaan klussen Nog meer hun ei rond 1 januari?? Ik heb ook de lijst meteen even bijgewerkt, staat er wat verkeerd meld het even aub liefs bebi
NOD LIJST 16 T/M 31 JAN 2014 16: Bebi34 34 jaar 5de kindje (1vlindertje) 2de ronde Furby 27 jaar 1ste kindje ronde ? Dreamer02 27 jaar 1ste kindje ronde 7 17: Yaisa 30 jaar 1ste kindje ronde ? 18: Criss 28 jaar 1ste kindje ronde2 Hartendief 25 jaar 1ste kindje ronde 7 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: nod? Armanda 31 jaar 1ste kindje ronde 3 Zwanger (2), Ongesteld (8), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0),Vlindertje (1) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
NOD LIJST 16 T/M 31 JAN 2014 16: Bebi34 34 jaar 5de kindje (1vlindertje) 2de ronde Furby 27 jaar 1ste kindje ronde ? Dreamer02 27 jaar 1ste kindje ronde 7 17: Yaisa 30 jaar 1ste kindje ronde ? 18: Criss 28 jaar 1ste kindje ronde2 Hartendief 25 jaar 1ste kindje ronde 7 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: nod? Armanda 31 jaar 1ste kindje ronde 3 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0),Vlindertje (1) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Hartendief - toevallig was ik vanmiddag aan je aan het denken !! Ik dacht hoe zou het met haar zijn ! Bagger dat ik je hier weer zie ! Bebi - oooeee wat heftig om een kindje te verliezen met 19 weken ! Hopelijk ben je snel weer zwanger, al vervangt dat hem natuurlijk nooit. Wil je trouwens bij mij nog ronde 2 MMM erbij zetten. Want ik zit in ronde 9 ofzo maar pas in ronde 2 van MMM vandaar. Wacht ik kijk zelf even of het lukt. . .nog nooit gedaan dus hoop dat ik het niet verpest haha . . .
NOD LIJST 16 T/M 31 JAN 2014 16: Bebi34 34 jaar 5de kindje (1vlindertje) 2de ronde Furby 27 jaar 1ste kindje ronde ? Dreamer02 27 jaar 1ste kindje ronde 7 17: Yaisa 30 jaar 1ste kindje ronde ? 18: Chriss 28 jaar, 1ste kindje ronde 2 MMM Hartendief 25 jaar 1ste kindje ronde 7 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: nod? Armanda 31 jaar 1ste kindje ronde 3 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0),Vlindertje (1) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Hallo dames! Ik ga me toch maar weer beetje bezig houden op dit forum.. steeds kijk ik even, lees wat berichten en denk dan; Ik ga weer.. Ligt niet aan de mensen hier hoor Maar ik word nu gewoon heel verdrietig als ik al die zwangeren meiden voorbij zie komen.. Zwanger worden met pcos (en sinds kort erachter gekomen dat er ook endometriose meespeelt) valt niet mee. We zijn pas in ronde 10, maar wel ronde 10 met ellende, veel lichamelijke pijn en veel teleurstellingen keer op keer.. Máár.. we blijven positief.. en we blijven hoop houden. De pcos lijkt nu wat gestabiliseerd en het lijkt er ook op dat ik elke maand netjes een eisprong heb ergens tussen dag 15 en 19.. Nu ook al 4 rondes heel netjes op dag 32 mijn menstruatie, met geen dag verschil.. dus dat geeft hoop nu mijn cyclussen 31 dagen zijn.. Ik hou mijn NOD nu even op de 16e.. (eigenlijk de 15e, maar ik wil niet door testdrang van de dames in de 1 tm 15 januari topic getriggerd worden.. dus ik zet mijn NOD dag op de 16e MMMarian, 31 jaar, 3e kindje, ronde 10 (MMM)
Vandaag groen licht gekregen om terug te starten aan onze kinderwens. Ik vul me dus aan (nog niet wetend wanneer NOD zal zijn): Rozientje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17
Ik snap t heel goed!!! Vind t ook lastig om die zwangere meiden voorbij te zien komen. Hier zijn al 3 goede vriendinnen van mij zwanger en believe me dat is genoeg En gewoon even dikke kus voor jou! Lekker af en toe luchten als je wilt!!