Iemand ervaring met een hevige innestellingsbloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jill1984, 10 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een dikke week voor mijn nod ongesteld geworden. Maar eigenlijk best vroeg en een week na mijn eisprong..

Nu hoor je wel eens verhalen van vrouwen die dachten ongi geworden te zijn maar wat later toch een innestellingsbloeding bleek.

Iemand hier ervaring mee?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Ik zie dat je erg onregelmatig bent, dus ik ga er vanuit dat het gewoon een vroege menstruatie is. Een innestelingsbloeding komt zelden voor en geeft erg weinig bloed.
    Ik heb ook onlangs een ronde van 21 dagen gehad, kan helaas gewoon.

3. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja oké. .. Maar ik heb week vooraf eisprong gehad.. ( ovu testen en rekbaar slijm)

4. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Gister las ik op een website dat de helft van de vrouwen een innestelbloeding ervaart. De 1 heviger dan de ander. Bij de 1 een druppel en bij de ander een lichte "menstruatie van een week"

:D

5. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft nog hoop dus hihi.... hoewel op op dit moment best beetje sip ben

6. santom88

santom88 Actief lid

18 okt 2014
    182
    1
    16
    Ik ben ook ongeveer een week voor mijn nod ongesteld. Ik ben op internet gaan zoeken en vond dit op thuisarts.nl:

Tijdens de eerste maanden van de zwangerschap kunt u bloed verliezen. Soms gaat het om enkele druppels, soms om veel meer bloed, net als bij uw menstruatie. Bloedverlies tijdens de zwangerschap is een vervelende ervaring. Het betekent echter niet altijd dat er een miskraam ontstaat.

Bloedverlies in de eerste 16 weken van de zwangerschap komt vrij veel voor: bij één op de vijf zwangeren.

Bij de helft van de vrouwen houdt het bloedverlies na enkele dagen op en zet de zwangerschap door. Bij de andere helft neemt de bloeding toe en ontstaat er een miskraam. Dat wil zeggen dat het vruchtje wordt afgestoten.

Nathalie005 vindt dit leuk.
  7. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar jij hebt nog niet positief getest?
    Is jou menstruatie anders dan anders? ik denk dat ik vlg weekend nog een keer voor alle zekerheid ga testen dan weet ik zeker of het een normale menstruatie was of toch niet...

Ik probeer het te begrijpen maar tis zo apart!

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Als ik jou mijn stukje mag vertellen?

Als het goed is rond de 29e of 30e een eisprong gehad. Nu had ik sinds gister roze verlies.. Best veel roze verlies. Nu deed ik vandaag ook 2x een test en die waren beide positief.

Nu weet ik zelf dus ook niet of het nog van een innesteling was of een mislukte innesteling... of gewoon iets anders!

Wij zitten dus in hetzelfde schuitje en ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben!

Xx

9. karlijn

karlijn Niet meer actief

Hier iets herkenbaars. +/- 3/4 dagen voordat ik ongesteld moest worden had ik positieve testen, wel heel licht hoor (kijk anders even bij het topic wat ik daarover geopend had) en dus 4/5 dagen later werd ik ongesteld. En dit was gewoon een redelijk normale ongesteldheid. Ik dacht in ieder geval niet meer aan een zwangerschap of een innesteling.
    2 weken later was ik opeens uit het niets benieuwd of ik nog steeds die streepjes zou plassen en toen had ik dus een knal positieve test.

10. santom88

santom88 Actief lid

18 okt 2014
    182
    1
    16
    Wat is het lichaam toch vreemd ik heb idd nog geen positieve test normaal zou ik maandag mijn nodig hebben. Dus maandag maar even een test doen als me nog zo voel als nu (misselijk en een vreemd gevoel in mijn buik)

11. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik denk dat ik volgend weekend een keer ga testen. voor alle zekerheid.
    ik heb nu drie dagen bloeding gehad en is nu zo goed als weg....
    das vrij kort voor een menstruatie toch?

12. santom88

santom88 Actief lid

18 okt 2014
    182
    1
    16
    Ja bij mij precies het zelfde!
    En de hoeveelheid was ook weinig voor menstruatie.
    Hopen op mooie streepjes

13. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hoi dames!! Hier ook maar 3 dagen een 'menstruatie' gehad terwijl de vorigge 5 dagen duurde. Bloeding was vrij hevig maar niet zoveel als ik me kan herinneren, wel donker bloed en soms heel licht bloed. Morgen ga ik voor de zekerheid een testje doen om het zeker te weten.

Groetjes!

14. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

1 feb 2013
    2.189
    0
    36
    Ja ik, 7 dagen en daarna 2 weken niets. Dacht dat het mijn menstruatie was. Eindigde uiteindelijk in een miskraam helaas.

15. jill1984

jill1984 Actief lid

10 jun 2012
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké thanks iedereen voor antwoord! Nog meer mensen? :)

Deel Deze Pagina