Vanaf dag 13 begonnen met testen. Mijn cyclussen variëren de laatste drie keer van 30 tot 36 dagen. Ik wist dus niet wanneer te beginnen. Vandaag dag 18 en geen streepje meer. Heb ik dan mijn eisprong gemist tijdens het testen of moet ik door testen? Wat is jullie mening
Lastig! Ik zou toch nog even doortesten. Al heb ik nooit een positieve test gehad met die van de action.
Dank voor je reactie Ik moet zeggen dat dit nieuw voor me is. Begin dit jaar heb ik eens getest maar zonder resultaat omdat ik uiteindelijk eem hele lange cyclus toen had en dus ook geen eisprong. Nu ik weer redelijke cyclussen heb wilde ik het nogmaals proberen dus in dat opzicht nog vrij nieuw
Volgends mij moet die nog komen, want jij hebt nog geen potisieve test gehad. Ik heb ook een cyclus van 33/34 dagen en mijn eisprong valt altijd rond dag 21 of 22 dus nog even door testen en maakt het geregeld gezellig 😜.
Oh dan kan ik indd nog wel ff 😎 Goed, dan test ik nog even door tot na het weekend. Maar dit soort streepjes is dan dus wel normaal?