@Essie28 Van mij ging het via icsi 22 juni heb ik puntie gehad en 25 juni terugplaatsing van 2 emmy's
Ik had 12 dagen na de ovitrelle (zelfde als pregnyl) een positieve test niet van de ovitrelle maar omdat ik zwanger was, dat was op 24 april 2012 de tp en op 30 april was mijn test positief! Dus ik denk ook echt dat het van de zwangerschap komt die pregnyl is er nu echt wel uit!
Wauw !! Gefeliciteerd!! En 2 emmys, vind ik altijd heeeeeeuuul spannend Ik spuit altijd 10.000 pregnyl en dag 8 is meestal de dag dat mijn testen wit werden na het zetten van de spuit. Heb het 3 keer bijgehouden voor mijzelf Ik test ook altijd vrij vroeg wel positief... Zo spannend!!!
@Juffie26 ik testte vanmorgen nog positief en gisteren heb ik ziekenhuis gebeld..volgens hun is pregnyl al lang uit mijn lichaam @twoboy ja é de eerste keer was er maar eentje..de tweede keer mocht ik kiezen 1 of 2..ik had maar 2 emmy's dus van dat allemaal erin Nu is ook stress moment hoor ik ben nog nooit zwanger geweest..ik ging zeker 10 keer per dag om te kijken of er geen bloed is pfff Ben zo bang