Ik heb 2 gloednieuwe merk spijkerbroeken te koop. Ik heb ze vlak voordat ik ontdekte dat ik zwanger was gekocht en kon en kan ze helaas niet meer aan nu de zwangerschap over is Dus bied ik ze hier maar aan. Het gaat om een spijkerbroek van het merk kuyichi(skinny) Maat: wijdte 25 lengte 34 En een spijkerbroek van het merk diesel. Maat: wijdte 24 lengte 32. Beide broeken zijn ongedragen (op het passen in de winkel na) ongewassen, vlekvrij, vrij van beschadigingen of andere onvolkomenheden en komen uit een rookvrij huis. Bij interesse graag een pb of hier een reactie achterlaten. /edit/ als het goed is zit er nu een foto bij van de kuyichi broek. Andere foto's volgen nog zodra ik dat uitgevogeld heb...
Ik vond nog een derde spijkerbroek. Deze is ook van het merk diesel. Deze is ook nog in perfecte staat behalve dat het plastic "diamantje wat er voorheen inzat er uit is gegaan. De broek kun je er nog prima om aan en eventueel zou je er zelf weer iets in kunnen lijmen. Heb ik niet gedaan omdat het mij niet stoorde. De knoop zelf zit overigens nog wel goed vast.
mag ik vragen wat wijtte 24 is hihi ongeveer snap daar nooit zo veel van wat voor maat het dan moet zijn dank je wel voor het antwoord
Valt het groot of klein? Ken het merk nml niet. Ik heb van h&m 27 of 26 afhankelijk van het model. Probleem is vaak dat bovenbenen net te ' dik' zijn voor 26 en de smal voor 27.. Normale maat is 36.
Ik ken de broeken van h&m qua pasvorm en maat niet, dus daar kan ik geen antwoord op geven. Beide spijkerbroeken (de kuyichi en de bovenste diesel) vallen 'normaal' op maat zeg maar. Het is wat het is om zo maar te zeggen. Ik heb de spijkerbroeken beide dus niet gedragen, dus ze zijn ook nog niet 'uitgelopen' Spijkerbroeken worden bij de taille vaak nog iets wijder naarmate je m draagt. Ik zou dan wel de kuyichi kiezen aangezien de bovenste diesel een maat kleiner is