Die extreme misselijkheid is meestal juist een goed teken! heb je nu natuurlijk niet veel aan. Ik hoop dat je gynaecoloog iets weet. Liefs
Meestal is het een goed teken. Maar ik voel me nu misselijk voor 2. Je kan er zo out van zijn. Binnenkort ben je het alweer vergeten als je die kleine ukkepuk voelt schoppen. Je krijgt er steeds iets moois, onbetaalbaar voor in de plaats. Zo is het toch. Dus zal ik maar even volhouden. Soms doet het al deugf dat je even met iemand kan delen! Trouwens ook gefeliciteerd ! En een mooie zwangerschap toegewenst!
Nog even volhouden, ik ben geen enkele keer zover geraakt, tussen 37 en 38,5 weken en dan wilden ze eruit! We duimen alvast voor een voorspoedige geboorte! x
Hey, Wij zijn voor dezelfde tijd uitgerekend! Succes met de zwangerschap, het komt wel goed. Mijn vriendin heeft ook 2 x IVF gehad. Heeft nu meisje van 2,5 en tweeling van 11 maanden.
Ook zo veel last van contracties? Vorige keer bij mijn 5de ben ik enkele malen in het ziekenhuis geweest om de boel stil te leggen. Hoe meer kids hoe vlugger je last krijgt. Maar ben er erg gevoelig voor dus deze keer ga ik extra goed moeten oppassen. Succes nog
Hoi hoi, nee het lijkt nu eens voor een keer redelijk rustig te verlopen gelukkig, alleen last van heupen, rug en ribben maarja wat wil je heh
Gefeliciteerd! Dat van die misselijkheid, dat ken ik niet eigenlijk, lijkt me vreselijk! Ik hoop dat je het niet te lang houd en dat je dan gewoon lekker kunt genieten van je zwangerschap! Liefs, Jo.
Ja maar die krijg je niet meteen als je alles al geprobeerd hebt, alleen als je er zelf aan kapot gaat. Gefeliciteerd!