6 dgn voor nod positief iemand ervaring

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Niena01, 3 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.

Ik ben moeder van een jongetje van 2 en heb totaal geen ervaring met het hele testgedoe omdat de eerste een verassing was.

Ik heb een keurige cyclus van 28dgn en word standaard op dezelfde dag Ongi (nooit aan de pil geweest oid) we zijn nu de derde maand bezig voor n tweede en omdat ik de eerste keer geen voorpret heb gehad er nu erg mee bezig.

De eerste 2 maanden vanaf 4 dagen voor nod getest en steeds omowit waarna ik uiteindelijk Ongi werd uiteraard.

Deze maand ik kon het niet laten heb 29e mn innesteling gevoeld en heb echt n zwanger gevoel. Gister voor het eerst een test gedaan en ja hoor positief niet donker maar heel duidelijk te zien. Vandaag weer twee en ook deze zijn allebei duidelijk positief maar zit dus nu op 5 dgn voor nod.

Wat denken jullie. Ik weet Dat ik gewoon moet afwachten maar dut kan toch niet missen. Vind het zo spannend en hoop op wat ervaringen

2. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    bij deze de fotos van de testen :)

Bijgevoegde bestanden:

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Duidelijk hoor, hartstikke zwanger. Gefeliciteerd!

4. Liefebeesje

Liefebeesje Niet meer actief

Duidelijk genoeg om te zeggen dat je zwanger bent, gefeliciteerd!
    Je zou bijna denken dat je toch al iets verder bent want deze testen zijn wel heel erg duidelijk voor 5 dagen voor je nod.

5. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Mooi testen :)
    Gefeliciteerd!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat je 1 à 2 dagen voor nod zit.

7. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Thnx meiden vind t zo moeilijk om al blij te zijn ik ben zo bang dat ik te vroeg juich. Helemaal omdat ik zon standaard cyclus heb en het echt zo vroeg is.

Maar ik dacht misschien maak ik wel veel hcg aan ofzo hihi

8. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Heel duidelijk, gefeliciteerd!

9. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Maar niemand ervaring met zo vroeg duidelijk positief. Durf het bijna niet te geloven haha

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Jawel, ik. Bij mijn jongste zoon heb ik positief getest op 8 dpo, dat was ook 6 dagen voor mijn nod. Maar ik moet wel zeggen dat dat 2,5 jaar geleden was, toen waren de kv testen wel beter dan nu.

Maar hij is duidelijk hoor! Gefeliciteerd.

11. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Nou dan vind ik het tijd voor een banner ! hihi thnx meiden!

nou van het weekend mijn man maar verassen ( die is te nuchter voor dat vroege test gedoe dus weet nog van niks) kan niet wachten!!!

12. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    aaah fijn te horen dat ik niet van een andere planeet kom met mn hcg! THNX meis

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha, het kan echt hoor, hier op zp is toen ook weleens geopperd dat ik dat wel fout berekend had, en verder zou zijn, maar dat is niet zo, aangezien mijn eicel gemeten was en de arts zei dat ik "over 2 dagen" mijn eisprong zou hebben. Het klopte met de ovulatietest ook.

14. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    nou ik heb de eisprong en de innesteling duidelijk gevoeld vandaar dat ik dacht ach ik waag een testje dus ik zal wel veel hcg aanmaken. de eerste was een verassing dus daar pas 2 wk na nod getest dus geen idee of ik daar ook zoveel hcg aanmaakte !

15. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Mooie testen! Mag ik vragen hoe je je innesteling voelde? Wat voor klachten had je toen?

16. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Ik voelde een paar heftige steken /krampen op die datum. Eisprong voelt gewoon als menstruatie maar dat vroeg je niet hihi

17. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi,
    Ten eerste heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap,
    Ten tweede, ik teste 6 dagen voor nod ook zo positief als jouw testjes nu,
    Heb alleen zo 1,2,3 geen foto, dus het kan echt hoor! Het resultaat is nu al 3 jaar oud:)

18. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Gefeliciteerd! :)

19. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Voor de zekerheid vandaag nog een cb indicator gedaan (het is inmiddels 4 dagen voor nod) deze gaf aan zwanger 1_2 weken dus gewoon zoals ik dacht maar kennelijk heb ik hoge hcg waardes hihi

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik test ook altijd vroeg positief. Meis, gefeliciteerd! Lekker van genieten!

Deel Deze Pagina