Hoi Dames, Dat heb ik weer, gisteren na het vrijen bloedverlies, niet veel maar ook niet een drupje. Nu bloed ik niet meer, paar drupjes bruin, oud bloed. Ik vraag me af of er iemand is die dit zo heeft meegemaakt? Mijn cyclus is netjes 28 dagen en ik ken dit alleen van mijn pilgebruiktijd, toen had ik vaak tussentijdse bloedingen. Nu ben ik 6 dpo dus zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn maar dat geloof ik niet aangezien het na de sex was en ik lees overal dat het bij innesteling om een drupje gaat Wie herkent dit en wat zou het kunnen zijn? Dokterwaardig of onschuldig? Tnx!!
Ik heb dat een paar jaar geleden ook af en toe gehad na de sex. Ik ben er toen mee naar de huisarts geweest en die heeft een uitstrijkje gemaakt. Niets aan de hand en het hield na een paar keer weer op. Daarna nooit weer gehad. Als je dit één keer na de sex hebt gehad, zou ik me niet druk maken. Komt het vaker voor, zou ik er mee naar de huisarts gaan. Als je nog andere klachten hebt of je erge zorgen maakt natuurlijk ook Misschien is dit wel een handige link voor je: Vaginaal bloedverlies: Ik heb vaginaal bloedverlies na het vrijen (contactbloeding) | Thuisarts.nl mobiel
Ik heb het ook wel eens gehad na de seks, was er gewoon een bloedvaatje gesprongen. 2x met afvegen een veeg op het toiletpapier, daarna was het weer weg.
Ik had dat altijd na de seks. En was toen zwanger. Helaas zonder goed einde, maar heeft te maken met de doorbloeding van je baarmoeder (in geval van zwangerschap althans).
Maar als je 6dpo bent is je vruchtje misschien nog niet eens ingenesteld ...dus van een zwschap...dat vindt ik vroeg om te zeggen. Maar toen je de pil gebruikte had je dit ook ts? En had je dan ook toevallig sex gehad? Want je kan een gevoelige bm hebben, en een innesteling zou ook nog kunnen natuurlijk.
In de eerste 2 maanden van pilgebruik had ik het ook wel na de sex maar ook gewoon uit het niets...huisarts zei toen dat het door het wennen aan de pil was. Ik ga voor de zekerheid toch ff langs de huisarts dat artikel eerder geplaatst heeft me de kriebels gegeven brrr zekere voor het onzekere. Ik herken dit helemaal niet uit mijn 2 zwangerschappen dus zwanger zijn sluit ik een beetje uit...al blijft de hoop er wel natuurlijk Maar als ik een gevoelige bm zou hebben, moet het dan niet iedere x gaan bloeden? Dat doet het namelijk niet...dis de eerste keer weer sinds de pil...waar ik nu al een flink aantal maanden af ben omdat ik dus steeds tussentijdse bloedingen kreeg :0 Ik hoop op niets ernstigs maar even afwachten...zit middenin een wijziging van huisarts dus moet even wachten tot ik terecht kan...
Ik vermoed dan dat het puur van je pil is? Ik denk dat je een uitstrijkje zal krijgen doen ze normaal tenminste als je zo vaak last heb van tussentijdse bloedingen. Ik heb dat ook gehad bij een pil.
Hoop maar dat het iets onschuldigs is...zou dat na zo lang nog effect kunnen hebben...lijkt mij dat die pilhormonen nu toch wel uit mijn systeem zijn of blijft dat echt zo lang modderen?
Nee nu slik ik geen pil al een aantal maanden niet meer, ik heb hem ook maar 3 mnd gebruikt wat een ellende met die micro 30...
Sorry Chupa, dat was mijn bedoeling niet. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Als je je toch een beetje zorgen maakt, moet je een afspraak maken dan heb je duidelijkheid en er geen stress meer van.
No worries Nana84, ik doe bij dit soort dingen maar liever het zekere voor het onzekere Maar aangezien ik nog ff moet wachten tot een ha bezoek mogelijk is dacht ik ff op forum vragen Tnx ladies
Kan vanalles zijn, bij mij was het een beetje baarmoederslijmvlies wat naar buiten gekeerd was en ging bloeden bij contact. Ze nemen idd het zekere voor het onzekere en doen een uitstrijkje. Het was echt niet elke keer na seks hoor, de gevoeligheid hangt ook van het moment in je cyclus af. Kan je niet je nieuwe huisarts vast bellen?
Kan van alles zijn inderdaad. Maar een innesteling is best mogelijk. En nee, dat hoeft niet altijd maar om een drupje te gaan. Ik heb van dpo 7 tm 11 redelijk gebloed, niet extreem veel, maar leek een lichte menstruatie. Op 10 dpo positief getest. Deze zwangerschap is geeindigd in een miskraam met 10 weken, maar dat staat daar los van.
Had de dokter vanmorgen gebeld en ik moet echt even wachten tot het papierwerk klaar is...ik zet mijn hoofd maar even op 0 en wacht maar even af wat de arts zegt zonder eigen conclusies te trekken want zoals jullie al zeggen en google...het kan van alles zijn