innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babytjuh12, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

2 sep 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Maandag had ik een positieve ovulatietest.

Nou ging ik net naar de wc en had ik beetje roze/ rood bloedverlies. Geen helder rood als bij menstruatie.

Omdat ik maandag positieve test had verwacht ik ook nog geen mentruatie.
    Eind volgende week ergens pas.

Kan dit een innestelingsbloeding zijn.

Ik heb morgenochtend een onderzoek omdat me uitstrijkje pap 3 a was...zal ik dit nu wel doorzetten want als je menstruatie heb moet je afspraak verzetten. Heb geen stress voor het onderzoek want maak me er niet druk om

Help!!!

2. Mariposa1986

Mariposa1986 Bekend lid

22 apr 2015
    545
    481
    63
    Vrouw
    Tilburg
    Ik heb er nog niet heel veel verstand maar dit lijkt me aan de hele vroege kant voor een innestelingsbloeding. Als je maandag positieve ovulatietest hebt gehad dan springt je ei volgens mij pas 1 of 2 dagen later als ik dat goed begrepen heb dus stel dat dat woensdag gebeurd is dan duurt het nog 6 tot 12 dagen voordat het ook echt in de baarmoeder is en zich in gaat nestelen. Wat het dan wel is durf ik niet te zeggen maar probeer nog niet al je hoop er op te vestigen want dan wordt de teleurstelling alleen maar groter!

Ik ga iig wel voor je duimen op een goed verloop en hopelijk een mooie positieve test over twee weken!

3. Moess

Moess Niet meer actief

Ik weet het ook niet. Kan het niet ook misschien te maken hebben met je pap3a, dat bloedverlies?

4. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

2 sep 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik kan vinden is innesteling na 5-8 dagen na ovulatie dus vandaar mij vraag.

Ja kan van pap 3 a komen maar is nu meer roze normaal is gewoon helder als ik tussentijds verlies heb

5. Bieke82

Bieke82 Nieuw lid

28 jan 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand dit al eens meegemaakt?

Mijn beste vriendin is een beetje radeloos nu... Normaal moest ze 20 mei ongesteld worden maar de 16de kreeg ze plots haar maandstonden door, ze zei me wel dat het minder was dan anders, eigenlijk 1 dag "gewoon" en 2 dagen rozig.... Ze heeft al een viertal weken serieus veel last van haar borsten en ze is regelmatig moe... Nu heeft ze de afgelopen weken 3 Zwangerschapstesten gedaan omdat ze dacht da ze misschien wel eens zwanger kon zijn maar zijn allemaal negatief... Vanmorgend ging ze naar het toilet en bloed ze weeral?! 2 weken na haar laatste menstruatie/bloeding... Iemand dit al eens meegemaakt??
    We zijn een beetje bezorgd, in ieder geval gaat ze morgen een afspraak maken bij haar gynaecoloog...

Groetjes

6. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik heb zelf iets wat ectropium heet wat er op neer komt dat je bmm extreem doorbloed is wat dus ook dat roze bloedverlies kan geven wanneer het geirriteerd is. heb jij dit eventueel ook? Ik denk ook dat het geen innesteling is, dat lijkt te vroeg.
    Ik zou anders ook gokken dat het iets met je pap3 te maken heeft.. In ieder geval sterkte morgen bij de gynaecoloog!!

7. babytjuh12

babytjuh12 Actief lid

2 sep 2014
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgende de gynaecoloog viel pap 3 a erg mee.
    En daar kon zeker me tussentijds bloedverlies niet van komen.

Vorige week donderdag ook bloed moeten prikken om er zeker van te zijn dat ovulatie heb gehad toen had ik al ovulatie gehad dus samen met me positieve test van maandag is ei dinsdag uiterlijk woensdag gesprongen 😊

Dinsdag geklust dus we wachten het af.
    Mag volgende week testen 😞
    Duurt nog zo lang

Deel Deze Pagina