6 dpo en buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roeska123, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    inmiddels heb ik sinds vanmiddag toch weer een redelijk constant zeurende buikpijn. het voelt echt als menstruatiepijn.

ook erg moe vanmiddag en nu nog wel wat. branderige ogen en wangen weer.
    en ook zit ik sinds een uur of 5 tegen een hoofdpijn aan te hangen. wel een vreemde hoofdpijn, want ik voel wel wat maar het zet niet door. het voelt alsof mijn hoofd heel erg vol zit.

hmm, het blijft vreemd en ik merk dat ik alweer flink aan het speculeren ben, terwijl ik dat niet wil...

2. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden wat spannend! Ik schrijf hier ook even mee want ik zat de 18e (waarschijnlijk) ook op 6DPO (en nu dus op 8DPO). Ik temperatuur niet dus helemaal zeker weet ik het niet.

Ik heb gistermiddag last gehad van allemaal speldenprikjes in mn schaamstreek, en af en toe steken in mijn lies. Een beetje een raar, rommelend gevoel in mijn buik. Misschien wordt ik ook wel ziek, vanmorgen ook een klein beetje misselijk (maar nu weer weg).

Spannend he! Ik duim voor ons allemaal!

(oja mn banner staat op 35 dagen, maar ik denk dat ik op 33 dagen zit deze ronde.)

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dus ook spannend voor jou zilla!
    zou je het niet handig vinden om te temperaturen?
    dan kun je iig je ei bevestigen.

4. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hmm, vanmiddag heb ik een klein donkerbruin stolseltje gehad...
    meestal is dat toch een teken van een naderende menstruatie.
    vaak begin ik dan op dag 8 prutjes te verliezen.

jammer hoor, maar ik hou nog een ieniemienie beetje hoop, maar niet veel meer....

5. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    roeska ik hoop het niet voor je! En ik wil na ronde 6 wel beginnen met temperaturen om wat meer inzicht in mn cyclus te krijgen.

Bij mij zijn vanavond de ongi krampen begonnen, maar ik zie nog geen bloed. Als ik wel ongesteld wordt nu, zit ik weer op een cyclus van 28 dagen. Wel netjes, maar liever niet ;) Verder nog steeds rugpijn en veeeeeel afscheiding.

6. Djonna

Djonna Niet meer actief

Hey meiden,

Mag ik me bij jullie voegen..

Ik herken die steken alleen heb ik het dus nu al een week :( steeds felle kleine steekjes en mijn darmen zijn ook van slag de ene dag geen ontlasting dan na 2 of 3 dagen ineens diarree... :(
    Misselijkheidsvlagen maar dan weer een paar uur niets.. moe als een gek... en nu ook mijn humeur die me parten speelt..oja en rugpijn!!!

Na mijn MK met 4 weken en 2 dagen durf ik nergens meer op te hopen :(

Vind het zo moeilijk deze maand :(

Liefs Djonna

7. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik had een heel sterk menstruatiegevoel 7 DPO. Achteraf is dat dus de innesteling geweest. Ik was enorm onregelmatig, dus ik was al overtuigd dat ik supervroeg ongesteld zou worden... ;)

8. Djonna

Djonna Niet meer actief

Evenstar had jij ook de hele tijd door kleine felle steekjes alsof je de hele tijd ongesteld moest worden, ik ren alleen maar naar het toilet om te kijken of het doorgebroken is...

9. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @evenstar, gefeliciteerd met je zwangerschap!

ik had vanmiddag ook erg een ongesteldheidsgevoel. de buikpijn lijkt nu toch weer wat afgezakt, maar ik heb wel wat meer kleine prutjes nu. maar net ook wel veel afscheiding waar wat kleine sliertjes in zaten.
    heel misschien is het nog een innestelingsbloeding maar ik zie het momenteel somber in...

ik ben ook best heel moe, en ook wel snel emotioneel.
    en ik voelde vanavond erg warm aan maar ik had het koud.

afwachten is het enige nu.

10. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hey meis,

Wilde je even laten weten dat ik na een LF van 9 dagen toch weer ongie ben geworden! Helaas!
    Ik hoop dat het bij jou niet zo is! Ik heb op jouw advies net visolie gekocht, hopen dat het helpt.

Succes met wachten!

11. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    he, wat vervelend zeg! ik hoop dat de visolie gaat helpen.
    ik begin er volgende ronde ook maar weer mee.

ik heb vandaag nu en dan wat slijmerige afscheiding wat wat oranje is en soms wat stolseltjes. het moet nu nog wel gek lopen wil het nog goed gaan...ik zit nu ook op 9 dpo.

12. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Houd me op de hoogte!!

13. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi FBdB, vanochtend was mijn temperatuur net zo laag als voor mijn eisprong en ik verlies vandaag wat meer bruin/oranje vocht.
    dus ik denk echt dat het voorbij is en ik bijna de volgende ronde in kan...

hoe is het bij jou nu?

14. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ow meis, wat balen zeg! Denk dan idd dat je ongesteld gaat worden...
    Ik ben sinds gisteren gestart met tarwekiemolie tabletten en visolie tabletten. Ik hoop dat het mijn cyclus goed doet en dat mijn LF langer wordt!

Volgend weekend een weekendje weg met wellness behandeling geboekt. Even helemaal ontstressen. Ben er de afgelopen tijd wel veel mee bezig geweest. Nu voor de eisprong even lekker helemaal niks!:)

15. Steff22

Steff22 Lid

5 mei 2011
    57
    0
    0
    Hoi meiden,

Misschien niet het beste nieuws, maar ik heb het eigenlijk altijd een week voor mijn NOD menstruatie krampen soms zelfs met steken. Ik dacht telkes jaaa Innesteling. Maar ik werd elke keer weer ongesteld. Die menstruatie gevoel houd aan tot ong. 2 dagen voor de Nod....

Liefs Steffanie

16. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    nou we zijn inmiddels een paar dagen verder, en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. wel elke dag wat bruin prut met wat stolseltjes, maar dat is eigenlijk alleen nadat ik opsta. en daarnaast alleen tijdens de grote boodschap.
    daarna de hele dag praktisch niks weer en anders te verwaarlozen...
    ook heb ik nog geen buikpijn gehad, ten minste niet heel erg.

mijn temperatuur was wel laag vanochtend, dus ik denk dat het er wel aankomt. zaterdag was ie ook laag en gister ineens weer hoger. maar vanochtend dus wel erg laag...

pfff, nu wil ik toch wel zekerheid hoor, laat het dan maar doorbreken, dan kan ik weer naar de volgende ronde...

17. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat irritant he! Heb je voor de zekerheid al een testje gedaan? Je weet maar nooit...

18. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hey, nou ik wil eigenlijk niet testen, want stel nu dat ie positief is en ik word dan ongesteld...

ik heb sinds vanochtend behoorlijk buikpijn inmiddels, dus ik denk dat het vandaag dan eindelijk gaat doorbreken...
    dan heb ik een mooie cyclus van 28 dagen (voor het eerst) en een luteale fase van 12 deze keer, dat vind ik netjes.
    het mocht nu ook wel, na ruim 4 dagen bruinverlies pfff

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    En is het doorgebroken?

20. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja wat spannend! Hoe is het hier met de meiden?

Ik zit vandaag op mn NOD, en behalve vanmorgen wat roze slijm heb ik nog niks kunnen spotten.

Deel Deze Pagina