6 dpo en in bad?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zoe1, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even jullie hulp nodig! :)
    Ben vandaag 6 dpo en (hopelijk;)) zwanger... Nu lees ik veel dat in bad gaan niet goed is als je in het begin stadium zit van een zwangerschap, ivm de temperatuur. Schijnt niet goed te zijn voor een vruchtje.

Wat zouden jullie doen? Wil graag even in bad omdat ik heel erg last heb van mijn rug, maar wil ook geen enkel risico nemen!

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Volgens mij kan het geen kwaad hoor, ben ook gewoon in bad gegaan (en nu nog steeds). Voor je eigen gemoedstoestand zou je ervoor kunnen kiezen geen heel heet bad te nemen.

Succes met je rug!!

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    GOEIE vraag!, ik lees ff mee :)

4. lola36

lola36 Bekend lid

24 okt 2010
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oke thanks! Dan ga ik er heel even in en houd de thermometer er wel ter in als controle... Het is dat ik er zo'n last van heb anders had ik het niet gedaan!

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel! :)
    Door mijn miskraam ben ik erg voorzichtig geworden, ook al kon ik er niks aan doen...

7. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Kan totaal geen kwaad mits geen sauna temperaturen!

Waarom denk je anders dat de badbevalling is uitgevonden? Een badbevalling moet goed warm zijn voor de baby!

:)

8. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi ja dat is zo, maar je leest overal dat ze de eerste 12 weken afraden om naar de sauna en zo te gaan... Dus vandaar dat ik zo voorzichtig ben. Weet natuurlijk niet eens of ik überhaupt zwanger ben ;) Hihi.

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    En lekker van je bad genoten?

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja was heerlijk! Dank je :)

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Je moet je niet zo gek laten maken meid!!!
    Komt wel goed schatje!

12. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi ja misschien maak ik me snel druk, lief van je! :)
    Heb er in ieder geval van genoten en minder last van mijn rug! :D

13. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je kunt gewoon in bad. Zelfs een turks stoombad zou kunnen. Alleen een finse sauna moet je uit de weg gaan, omdat dat echt te warm is. Dus gewoon je water neit te warm doen en dan komt het vast goed.

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Toen ik IVF onderging en zodra ik een embryo in m'n buik had, werd mij afgeraden om in bad te gaan.

De warmte van het bad is slecht voor het kleine embryo. Mocht overigens tot de 12 weken niet in bad, maar in het begin is het helemaal not done.

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje, toch weer verschillende verhalen...
    Ik heb het water niet warmer dan 36.9 gehad! We hebben zo'n temperatuur meter voor het eten, die heb ik er in gehouden voordat ik in bad ging.

16. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Zoe, doe wat goed voelt. Vergeet ook niet dat je bij een vruchtbaarheidsbehandeling werkelijk alle eventueel negatieve invloeden wil uitschakelen. Dat is niet een kwestie van we zien wel en anders volgende ronde beter.
    En als je liever geen bad neemt, gewoon niet doen.

17. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo, maar sinds mijn miskraam ben ik helemaal overbezorgd zeg maar. Ben van nature al een behoorlijke stresskip ;)
    Wil zo graag weer zwanger zijn (wie niet natuurlijk), dat ik er misschien een beetje te veel mee bezig ben... Wil alleen niet achteraf kunnen denken: had ik maar....

18. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Welkom bij de club... Maar wie zegt dat je nu zwanger bent? Dat weet je nu toch nog niet... Niet alles vermijden hoor, anders heb je geen leven meer!!!
    Eerst maar es afwachten of je bevrucht bent, of dat je gewoon ongesteld wordt!!!

Vergeet niet te genieten he :D

19. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij mij is het door meerdere gynaecologen en IVF artsen afgeraden, en die leren er inmiddels voor...

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo, doe ik ook wel hoor! Hihi.
    Weet natuurlijk ook niet of ik überhaupt zwanger ben, al hoop ik van wel natuurlijk ;)
    Het geeft me ook een prettig gevoel als ik weet dat ik geen dingen heb gedaan die eventueel negatief kunnen zijn voor een vruchtje.
    Lief dat jullie zo mee denken!!

Deel Deze Pagina