Ik vind die kruidvat test behoorlijk positief hoor! Die van mij was lichter toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik heb goede hoop voor je ☺
Hahaha normaal heb ik dat ook niet hoor. Kijk maar naar de titel van mijn topic Maar omdat ik niet onnodig weer testen wil kopen wacht ik liever even. Heb deze maand al even teveel aan testen uitgegeven. En als ik 2 dagen na mijn menstruatie wacht is er ook een grotere kans op duidelijkheid. Tenzij ik dan al ongesteld ben geworden maar dan hebben we ook duidelijkheid
Ja dat begrijp ik, ze zijn niet goedkoop. Ik heb een zootje zwanger en kids testen (12 stuks) besteld voor 9 euro. Das te doen 😁
Knap dat je kan wachten! Ik heb zelf echt nog nooit vals-positief meegemaakt met deze testen, en ik vind deze test echt wel netjes positief. Ik ben benieuwd, zal hier regelmatig komen checken
Ik heb zelf de laatste keer Wondfo-testen gekocht op internet, zelfde als die van het Kruidvat maar een stuk goedkoper.
Dank je voor de tip ga wel even kijken. En misschien morgen toch maar bij kruidvat alvast een nieuw testje kopen. Maar dat zie ik morgen wel even
Helaas vandaag een omowitte test We hadden het al wel verwacht maar is toch jammer. Dus toch een valse test geweest. Nu maar mijn ongesteldheid afwachten. Thanks dames voor het meedenken en meeleven.😘