Ik zie wel iets heel vaags en ik geloof dat het in principe best mogelijk is op 6dpo al zal het weinig voorkomen. Met mijn bbz had ik op 10 dpo een absolute knaltest en op 12 dpo een 3+ digi. Had ik toen op 6dpo al getest dan weet ik zeker dat ik iets had gezien. Ik ga voor je duimen dat het oploopt. Spannend!
Ik heb ook heel vroeg positief getest (7dpo) maar wel duidelijker. Probeer is die 2nv5 van de kruidvat die reageren op weinig hcg. Want ook ik lijk wat te zien. Ik heb een topic geopend met mijn testen van 6dgn voor nod kan je misschien vergelijken succes
Duurt veeeeeeeeel te lang! Als je test echt iets is moet je nu duidelijker iets te zien krijgen dus testen maar
ik ha ook heel vage streep met action test. ben overgestapt naar kruidvat (2 voor 4,99) elke dag doe ik test en je ziet hem elke dag duidelijkernen duidelijker. misschiennook eens doen.
Wie iets ziet mag het zeggen. 8 dpo View attachment 372994 View attachment 372995 ps. Ik zie een lichte halve streep
Kijk maar eens naar mijn testen. Ik had ook vage streepjes op de action testen. Nu een positieve cb digitale.
op de onderste denk ik wat te zien, wil je daar 2 druppels water indoen en nog eens een foto maken? want het lijkt in de zijkant door te lopen.