@ Lizzy Haha ja, hij is lekker duidelijk ja! Maar ben gewoon bang dat het weer weg gaat; dat het bevruchte eitje toch niet blijft zitten. Klinkt heel dom, maar ben gewoon een beetje een stresskip denk ik haha.
Ik ben dan zo iemand die allerlei dingen gaat lezen op het internet. Dit soort dingen maken me dan bang: "Het is van belang op te merken dat het te vroeg testen (meer dan 4 dagen voor de te verwachten menstruatie) valt af te raden. Veel zwangerschappen (60%) eindigen voortijdig."
Lijkt me ook wel dat je verder bent, mijn test op 13 DPO was echt een heeeeel stuk lichter! Gefeliciteerd!! Enne je niet druk maken! Geniet van het zwanger zijn.
Probeer niet teveel te googlen, maakt je alleen onzeker! Je test is hartstikke positief, dus je bent gewoon zwanger!!! Heel bijzonder, zo'n duidelijke test zo vroeg! GEFELICITEERD
Wow die is echt wel positief! Ik ben heel benieuwd hoe ver je bent. Laat je het weten als je de echo hebt gehad? Gefeliciteerd! Geniet ervan
Gefeliciteerd! Lh gaat in een piek. Dus de uitspraak puur op basis van 1 lh bloedtest dat je voor je ei zit vind ik bijzonder. Je lh kon ook verhoogd zijn omdat je na je piek zat, denk dat dat een verklaring is? Geniet er van!
Ik denk ook dat je langer zwanger ben wat hier boven gezegd word sluit ik me bij aan je lh moeten ze meerdere keren meten en op basis van je progesteron kunnen ze ook niks zeggen want dit moet precies 7dagen na eisprong dan weten ze of die geweest is. Ik zou een afspraak maken bij de vk voor een echo dan weet je gelijk hoe lang je zwanger ben, en voor nu lekker gaan genieten
Ik had ook op 6dpo een positieve test. Maar wel een lichter streepje. Had mijn ei gevonden met ovulatietesten. Ben dus waarschijnlijk toch ook een week verder. Ik heb volgende week een echo dus ben erg benieuwd hoe ver ik ben en of het er twee zijn of gewoon een..
Ja dat laat ik zeker weten!!! @ Vlinder, waarom denk je dat het eventueel een meerling zou kunnen zijn dan? @Mamadaisy Oh wat spannend, gefeliciteerd! Laat je nog even weten hoe ver je bent? Ik voel op dit moment de hele tijd kleine plopjes. Ongeveer in de buurt van m'n eileider. Niet pijnlijk, maar wel een rare plek toch? Meestal zou je dat in de onderbuik moeten voelen? Kon gisteren niet slapen omdat ik meteen dacht aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dat misschien daarom mijn hcg er nu al is, maar dat het eitje nog steeds onderweg is of onderweg is blijven hangen.
Wow wat een test zeg, doe gewoon nog een test en bel de HA even. misschien een bloedtest en een cb digitaal doen misschien zegt die ook al wel zwanger. snap dat je bang bent zou ik ook hebben hoor. succes en hoor graag of je nog een testje gaat doen?
Wauw die is knal positief!!!! En dat al op 6DPO! WOW! Misschien ben je toch langer zwanger ondanks dat je ongesteld bent geweest? Ik was namelijk bij mijn jongste ook ongesteld maar ook zwanger
Jij bent echt geen 6 dpo dat kan niet. Het bevruchte eitje komt pas rond dag 5 aan in je baarmoeder. Maar dat mag de pret niet drukken, van harte gefeliciteerd. Ben erg benieuwd wat de cb aan zal geven, ik gok 3+.