Maar nu wil mijn man toch weer condooms gebruiken... Jammer, heb ik eiiinndelijk een positieve ovulatietest, kan ik er niks mee doen Misschien kan ik hem toch nog verleiden vanavond, wie weet
Ik zou dat niet doen als het zo is (dat vermoed ik aan je verhaal te lezen) dat je man het (nog) niet wil.
die is harstikke positief,maar wil je man het niet dan een kindje krijgen? mag ik vragen waarom je dan met ovulatiesten bezig bent. ach wie weet kan je je man vanavond toch nog gaan verleiden succes enne veel plezier natuurlijk famke
Kort maar krachtig: Als je partner er nog niet aan toe is, gewoon anticonceptie gebruiken. Een kindje is iets waar je samen voor kiest
Mooie test! Ik ken het gevoel dat zei ik al!.. Een kostbare eicel verloren.. Ik hoop dat het je lukt vanavond om hem te verleiden/over te halen.. Zorg dat die dingen niet binnen handbereik liggen waar je gaat uhhh 'knuffelen' geen sabotage, gewoon uit tactische overweging .. Haha hopelijk heeft ie dan geen zin om in z'n blote kont boven zon ding te gaan halen
Sorry dat ik wat onduidelijk was in mn openingspost. Het zit zo: 30 oktober heb ik mn spiraaltje laten verwijderen, omdat ik klachten had en omdat we in januari voor een kindje willen gaan. We zouden dan in de tussentijd condooms gebruiken. Na enkele malen onveilige seks te hebben gehad wil mijn man nu opeens toch weer een condoom omdat hij échtpasin januari wil beginnen. Dit vind ik dus ontzettend jammer... Maar ik ben wel blij dat ik mn ei heb kunnen spotten Straks gaik toch een poging wagen bij manlief, wie weet wil hij toch
Oja en misschien ook niet onbelangrijk Ik heb nog seks gehad O'n 36 uur voor de positieve ovutest. Kan dat raak zijn geweest? Of zit er te veel tijd tussen?
Ah ja nu snap ik je beter.... Zucht die mannen ook he, sperma kan lang overleven idd. Dus er is een kleine kans misschien
Nee hihi dat was niet nodig. Hij heeft niet eens geprobeerd zijn arm uit te strekken naar het nachtkastje