6 dpo, wayyyy to early! Weer indroger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ytest, Nov 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik heb het idd ook wel eens gelezen volgens mij zijn er topics met hoe vroeg teste jij? Wat wel kan is dat je cyclus wat korter is dus. En ieder mens is anders en de wonderen zijn de wereld niet uit. Ennuh mischien is het wel een twin ;)

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Whaha jij maakt het helemaal mooi :D

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

Mar 26, 2011
    3,214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik kan het niet goed zien op deze foto maar ik hoop dat je over een paar dagen echt een mooie positieve test hebt!

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Thnx, lief :)

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Bij mijn laatste zwangerschap heb ik vanaf 7 dpo getest. Toen had ik al een heel licht tuurstreepje. Er vanuit gaande dat mijn eisprong op dag 20 was. Daarna 2x een echo gekregen waarbij na terugrekenen de eisprong op dag 22 zou moeten zijn geweest. Als je op mijn kaartje klikt, zie je dat dit qua temperatuur best zou kunnen kloppen. Dan zou ik dus vanaf 5 dpo al iets hebben gezien.
    Dus.. ik ben benieuwd wat je test morgen doet.;)
    (ik weet best dat het theoretisch gezien niet echt mogelijk is maar wou toch even mijn praktijkervaring met je delen)

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Het kan dus wel.. Maar dat zal wel uitzondering op de regel zijn :)

Ben ook benieuwd

7. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Nou echt waar ik teste 7 dpo pos. Met kv, ik teste nooit zo vroeg, 26 rondes niet maar had dieronde wel die drang.. Ik weet zeker dat me eisprong niet eerder was ( tempen en ov trestem)

Sus hoe kan dit dan.. Een valse of indrogerr die het toevallig goed had ??

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Ik zie wel wat !

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Toevallig gisteren gelezen dat je lichaam vanaf 7 dpo gaat beginnen met HCG aanmaken, dus ik denk echt dat deze test vals positief is..... al zie ik het streepje ook, en heb ik zelf ook bij mijn jongste vanaf 8 dpo positief getest, maar medisch gezien zou het dus niet kunnen.

10. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Het word een beetje welles nietes hier haha, of het medisch gezien wel of niet kan hou ik dan ook mijn mond over :)

Ik zie iets, en zo'n test geef gewoon een beetje hoop. Daar is niks mis mee! Ik duim voor je!

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmmm.....ik roeptoeter maar wat....zou het niet zo kunnen zijn dat een zeer gevoelige test nog op wat LH reageert? Elke vrouw heeft standaard wat LH in haar lichaam. Sommige vrouwen hebben ook een duidelijk aanwezig tweede streepje op hun ovulatietest tegen de tijd van hun menstruatie, maar zijn NIET zwanger.

Temeer omdat HCG voor een deel ook uit LH bestaat....

Dus eigenlijk komt het er op neer dat als je zo vroeg test, je eigenlijk nog niks weet of je al dan niet zwanger bent.

Maar ik hoop dat je streepje de komende dagen donkerder wordt! En dat je zwanger bent van een broertje/zusje voor je dochtertje!

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Ik had m ook op 7 dpo positief. Maar die was zoooo uberlicht. Als ik nou niet zwanger was geweest en dus een week later wit had getest had ik voor mezelf gedacht dat het streepje denkbeeldig was.
    Had t gewoon niet moeten doen, zo vroeg, wantduidelijk is het dan toch niet. Maar wat klinkt dat simpel. Door ovutesten en zeer trouwe cyclus ben ik er wel zeker van.
    Duideijkheid had ik op 11dpo. Knaller pas op nod.

13. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    7 dpo, hartstikke negatief! ;) ja 1 of ander ophopinkje.. maar toch.. morgen nieuwe dag, nieuwe kansen, tot aan m'n menstruatie..

14. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Lief, bedankt :)

ps.. bij mij toch altijd wel wat lh aanwezig idd!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Balen,nog even geduld!

Ik denk dat datvstreeoje van gisteren gewoon een vuiltje was.

16. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Misschien inderdaad toch door een of andere kruisreactie, zoals Be Happy schrijft. Of een vals-positieve test of indrooglijntje. Ik geloof best dat sommigen al zo vroeg een streepje hebben en dat dat streepje ook blijft staan en steeds duidelijker wordt. Maar medisch gezien kan het streepje op 6 DPO nog niet door een zwangerschap komen, puur omdat het dan nog niet eens in je bloed te meten is. Wat er is niet is, kan ook geen lijntje laten verschijnen.

Ytest Ook deze negatieve test zegt helemaal niks. Ik zou stoppen met testen en pas weer beginnen als je rond je NOD zit. Het kan nog alle kanten op, dus hoop houden. Succes!

17. marloes84

marloes84 Bekend lid

Aug 21, 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    ooh.. je hebt me aangestoken.. haha nee hoor ik ben ook zo iemand die ultra vroeg test.. wachten is blijkbaar niet aan mij besteed.. ik zal eens kijken of ik een foto toe kan voegen van mij test deze ronde 6 dpo..
    vanmorgen waren mijn testen trouwens negatief..

18. marloes84

marloes84 Bekend lid

Aug 21, 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    een action test.. afgespoeld met water

Attached Files:

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    *duimt verder* :D

20. poco

poco Lid

May 15, 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen
    deze testen heb ik vaak al na korte tijd 'positief' gezien maar was gewoon negatief helaas.. hebben dus wel indrogers:(

Share This Page