ja en nee (lekker duidelijk ) Hij duurt gewoon erg lang voor je wat ziet, zeker 4 minuten (hoezo ongeduldig haha) maar ik dacht dus echt vorige maand dat het indrogers waren, maar volgens mijn huisarts, die ze heeft gezien waren ze positief, hij denkt vooral omdat de laatste test spierwit was toch aan een vmk. Ze hebben op andere momenten bij mij altijd goed getest, wit was wit en iets vaags was in mijn geval toch altijd een begin van een zwangerschap. Ik heb dus toch echt goede hoop voor je, al lijkt de streep niet helemaal goed te staan.
HCG verdubbelt om de dag, dus ik denk dat het weinig zin heeft om meerdere zwangerschapstesten op een dag te doen. Wauw, de test-fabrikanten zijn blij met jou! Succes!
Jeeeetje Ytest meis wat hou jij het spannend.. Ik hoop dat ik morgen bij het wakker worden een mooie test op m'n scherm heb staan!
Morguh! Anyway.. Die van gisterenavond is mooi opgedroogd en weet ik zeker dat ik niet achterlijk ben.. Op die van vanochtend komt ie ook weer! Maar m'n urine was niet zo geconcentreerd.. Probeer het straks met de tweede pies nog! Dalijk foto plaatsen bij daglicht.. Zou ik nou echt de Queen van de indroger worden??
Het is bijna helemaal licht buiten dus ik ben benieuwd. Ik geloof niet dat je zoveel streepjes kan krijgen die niks betekenen.
ik krijg ze er gewoon NIET goed op!! maar zwanger en kids lijkt ook weer mee te gaan doen! nou word ik toch wel nerveus!!
Moet wel heeeel goed turen om ze te zien. Maar dat kan natuurlijk aan de foto liggen. Heb ze ook even in negatief bekeken.
Ik zie bij alle testen iets, maar tja nog erg vroeg dus hopelijk worden de testen duidelijker. Xxx joyce
Ik heb witte testen gezien en die waren ECHT wit Dit is niet wit... Wel heel licht, maar zeker niet wit. Dus als dit binnen de afleestijd is dan denk ik dat je voorzichtig blij mag zijn