Foto's cryo'skwijt. Zouden die nog zijn op te vragen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door PenF, 30 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    In 2009 heb ik een ICSI behandeling ondergaan in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen.
    Eerste poging is geslaagd en ben moeder geworden van een geweldige tweeling. Ondertussen alweer 6 jaar oud.
    Voor de terugplaatsing hebben we foto's gekregen van onze acht cellige wonders ;)
    Helaas zijn deze foto's verloren gegaan, maar ik merk dat ik de laatste tijd weer heel veel drang heb om ze te krijgen.
    Zouden die foto's nog opgeslagen zijn en opvraagbaar zijn bij het ziekenhuis in Nijmegen?
    Of wordt dat na een paar jaar vernietigd ofzo? Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken en of ik überhaupt nog kans maak?

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik denk dat ze in je dossier zitten, daar worden ze voornamelijk voor gemaakt. De moeite waard om even op te vragen.

3. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Ik zou even contact zoeken met je ziekenhuis en de vraag stellen! Wat Klaasje ook al zegt.... Goed mogelijk dat ze gewoon in je dossier zitten.

4. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Tegenwordig is online mijndossier mischien daar ? Ik ben ook onder behandeling daar en ik heb wel toegang op me
    Dossier

5. linda1708

linda1708 Lid

22 mrt 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze zijn in de loop van de jaren overgegaan op een nieuwe systeem. ze geven tegenwoordig bijvoorbeeld nog wel een foto van de embryo, maar niet meer zoals eerder online. Ik merkte bij onze poging voor een brusje dat ze wel heel veel hebben ingescand aan formulieren van toen. misschien ook de embryofoto's? zou gewoon even bellen met hen en kijken wat ze nog in het systeem hebben staan. Succes!

6. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ontzettend bedankt voor jullie reacties! Zie ze nu pas. We gaan na het weekend zeker even bellen!

Deel Deze Pagina