Ik weet echt niet waar ik dit topic precies moet plaatsen, dus als hij verkeerd staat verplaats hem dan maar Donderdag is de juf van Emma er voor de komende maanden voor het laatst. Ze gaat nl met zwangerschapsverlof. Nu wilden we haar graag een kleinigheidje geven, maar wat? Ik heb natuurlijk op Pinterest gekeken maar met de zoektermen die ik gebruik krijg ik in ieder geval niet wat ik zoek. Het is een verrassing of het een dochter of zoon wordt. Iemand een leuk idee?
Gewoon een kleinigheidje. Iets van zwitsal. Of een leuk tijdschrift om te lezen in haar verlof. Rompertje, speelgoedje, zoiets
Ik zou iets leuks kopen voor de juf en niet voor de baby. Bijvoorbeeld een paar (mama) tijdschriften. Dan kan ze lekker relaxen tijdens haar verlof. Goedkope speentjes, flesjes en knuffels doet ze misschien niets mee.
Als je iets wilt geven zou ik ook iets kleins voor de baby kopen.. Speenkoordje, slabbetje, spuugdoekje, sokjes, rompertje. Of laat je dochter een leuke tekening (met textielstiften) voor haar en de baby maken op een hydrofiel of zo.. Het gaat om het idee dat je er aandacht aan besteed hebt, toch?
Cadeaus omdat iemand met verlof gaat? Straks moet je iemand elke vakantie wat geven. Iets kleins na de geboorte kan maar is totaal geen verplichting.
Warme sokken of iets anders voor de opgezwollen voeten Grote reep chocola Tijdschriften Flink veel thee en een leuke mok Lekker warm dekentje om je op de bank te kunnen nestelen
Die mok met thee hebben ze heel leuk bij de action. Ziet er ook wat luxer uit dan je van de action verwacht. Misschien is het ook een thee glas, dat weet ik even niet meer. Sowieso betaalbaar
Ik zou geen chocolade geven. En ook geen doucheproducten. Dat is namelijk heel lief, maar als juf krijg je dat al zoveel dat haar kasten waarschijnlijk uitpuilen
Ik vind het ook altijd leuk om hier iets van aandacht aan te besteden! Las net van de hydrofiel met textielstift, vind dat een erg leuk idee, of misschien een wit rompertje versieren met stift?
ik vind een hydrofiel of rompertje ofzo laten versieren met textielstiften ook een leuk idee! ik heb nog textielstiften liggen, vind het ook een leuk idee om de kinderen een rompertje te laten versieren voor broertje/zusje Binnenkort eens witte rompertjes kopen. Thanks voor op het idee brengen
Volgens mij zijn mensen vrij om te kiezen wie ze een cadeau willen geven en wat of hoe duur dat cadeau is bepalen ze ook zelf. Niemand zegt dat jij of men in het algemeen dat ook moet doen. Wees maar niet bang, je bent niet verplicht om iets liefs voor een ander te doen hoor.
Wie zegt dat het verplicht is dan? Staat dat ergens? Ik vind het zelf leuk om wat te geven en wil graag iets kleins doen.
Dat is sowieso een leuk idee zeg! Kan wel even kijken of we dat op poten kunnen zetten. Ze is al bijna uitgerekend volgens mij dus komt ze ook pas op school als de baby al 3 maand is, daarom vond ik het leuk om nu al wat te doen.
Dat was idd ook het idee erachter, mijn dochter iets leuks laten doen. Rompertje vind ik een heel leuk idee. Dat gaan we doen En dan een mamarijdschrift erbij vind ik idd ook leuk. Dank jullie wel voor de goede tips.
Moet iedereen voor zich weten toch? Gaat gewoon om t idee. Ik vind t lief. Zou iets kleins doen waar ze echt wat aan heeft. Zoals hydrofiele doeken. Of een bon dat ze zelf wat kan uitzoeken. Denk dat ze genoeg prullaria krijgt 😉 een handig overslag rompertje ofzo?
Vind ik ook. Vond het er niet erg vriendelijk staan. Dank je wel voor je bericht. Ik ga een romper halen en daar Emma wat moois op laten tekenen en dan evt een mama tijdschrift erbij
Wij hebben weleens een stoffen bal, een klein voorleesboekje met een kaart erbij gegeven. Het gaat om het gebaar. Leuke tekening erbij! Leidsters vonden het altijd erg leuk.