Via de Belgische Flair kun je nu een snoepogram versturen voor niets: Snoepogram, stuur een snoepje met een boodschap naar je vrienden. En dan op de hoofdpagina als actiecode Flair ingeven. Enkel voor de eerste 2000, je ziet welke deelnemer je bent. Kan ook voor Nederlandse adressen.
Als je op de link klikt staat er naast de START button een veld waar je het in kan vullen. Er zijn er nog zo'n 800
Haha ja inderdaad, kreeg hem de 1e keer wel open maar heb toen die code niet vermeld denk kijk nu ff maar die hele site is traag...
Pff ik geef het op elke keer hangt de site bij afronden en opeens zit ik weer op de homepagina met welke deelnemer ik ben.. alleen een ander nummer. Leuk, maar het moet me niet teveel moeite gaan kosten Ik houd het voor gezien
Na de eerste bestelling stond de site nog open....ik kijken....kon ik zo opnieuw beginnen Nogmaals alles een keer ingevuld (zelfde adres)...heb ik gewoon 2x besteld. Kreeg via de mail ook 2x bericht van mijn bestelling met beide een ander ordernummer. Nouja...we zien wel Kwebbel