Hoe snel weer Lucrin na mislukte IVF/ICSI?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ijsvogeltje, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,039
    0
    0
    Hoi,

Ik heb net m'n eerste ICSI erop zitten, helaas niet gelukt (negatief getest en vandaag rode duivels) en ook geen cryo's. Omdat ik flinke endometriose heb en altijd veel pijn opbouw direct na de menstruatie (die onhoudbaar wordt!), ben ik erg benieuwd naar ervaringen van anderen hoe snel jullie eventueel weer aan de lucrin gingen?

Ik heb vannochtend het emc gebeld, maar moet t/m vrijdag wachten (i.v.m. overleg van het IVF team), dan pas kan ik telefonisch verdere info vragen... :(, en dan natuurlijk ook nog afwachten wanneer we een evaluatiegesprek kunnen krijgen.

Ben dus erg benieuwd naar jullie ervaringen! Hopelijk blijft de pijn houdbaar richting het weekende...

2. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    allereerst erg jammer dat je poging niet gelukt is! Bij ons is het standaard dat je na een poging ivf/icsi 1 maand rust moet houden. Voor je lichaam kan dit genoeg zijn, voor je hoofd waarschijnlijk niet. Heel veel sterkte en toch zeg ik neem de tijd!

3. ijsvogeltje

ijsvogeltje Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,039
    0
    0
    Hoi Hanied,

Dank je voor je reactie. Ik zal zo wie zo 2 tot 3 maanden rust moeten nemen i.v.m. mijn endometriose, mijn vraag was vooral hoe snel anderen weer zijn begonnen met Lucrin nadat de menstruatie doorzette..direct of een week en een maand?

Dit omdat ik nog geen duidelijkheid heb gekregen van het ziekenhuis..

Gr!

Share This Page