Dit meen je niet!!!!!! Gisteravond mijn zus dr haar geverfd. En ze heeft even op de bank gezeten, maar heeft niet goed opgelet, nu kwam ik er voordat ik naar bed ging dat er een bruine vlek op de bank zit. Pfffff, volop gepoetst, verschillende dingen al, gaat wel weg, maar ook een laag van het leer.... Ik baal zo!!!! En dan weet vriend het nog geeneens, die vind zijn leren rode bank zo mooi..
Oeiiii da's super balen ja... Geen idee wat je moet doen, google anders eens 'leren bank schoonmaken' of 'verfvlekken reinigen' ofzo... Shit zeg, echt niet relaxed... Of misschien kun je het op de verzekering verhalen, van je zus? Geen idee eigenlijk...
Op kleding werkt haarlak, maar dan moet het nog vers zijn.. Daarna in de wasmachine.. Maar een rode leren bank, dat wordt m denk ik niet. Probeer het via je verzekering.
verzekering? al heb je wel kans dat ze moeilijk gaan doen omdat je er zelf ook dingen aan gedaan hebt. logisch dat je dat hebt gedaan, maar dan kan de verzekering zeggen dat je het juist erger hebt gemaakt/niet goed meer te behandelen... Succes!
Leer met een vlek van Haarverf verwijderen Spray er meteen haarlak over, laat even inwerken en verwijder met een schone doek. Een ander trucje is de vlek in te wrijven met een halve citroen en overvloedig te spoelen met zuiver water
Precies! Waarschijnlijk krijg je als het er niet af gaat gewoon een nieuwe bank uit haar aansprakelijkheidsverzekering. Gewoon bellen dus! (je zus dan )
Ahh wat vervelend! Ik heb geen idee hoe je die vlekken eruit kunt halen maar als je ze er niet uit krijgt zou ik het indd ook via de verzekering regelen..
Ik hoor iedereen roepen over de verzekering en dat klinkt allemaal wel erg leuk, maar meestal valt het vies tegen. Hier had een oppaskindje op de bank gekleurd, dus hebben wij de ouders aansprakelijk gesteld voor de schade. (in overleg natuurlijk) De verzekering kwam erbij en vertelde doodleuk dat we de schade vergoed kregen. Een week later kregen we een brief binnen waar in stond dat we 150 euro kregen, want dat was de dagwaarde van de bank. De bank was amper een half jaar oud en had 1500 euro gekost. We hebben nog geprobeerd er werk van te maken, maar dat heeft helaas allemaal niks uitgehaald. Dus als de verzekering langs komt om te bekijken wat de schade is, zorg dan wel dat je duidelijk op papier krijgt wat je vergoed krijgt, want anders kan het erg tegenvallen.
Heb wat dingen geprobeerd, werkt niet.. (hg producten, boter) En nagelakremover op een onzichtbare plek, veels te agressief, is al genoeg verziekt met die vlek. Hij is niet schrikbarend ofzo, maar we hebben die bank nu 4.5 jaar, en hij was nog steeds hartstikke netjes, poets m altijd. We hebben 2 van die banken, en deze 3 zitter was nieuw in 2006 alleen al 800euro.. Mn zus komt nu met allemaal dingen die ik er op moet doen, en zegt: Ja rot voor je, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik rechtop heb gezeten blabla. Ik zeg: Maar het zit er toch.. Dus blijkbaar niet genoeg! Misschien je verzekering even bellen? Ben je toch voor verzekerd zoiets?? Ben benieuwd hoe ze reageert, ze is namelijk best moeilijk met zulke dingen..
Linn, dat valt zeker tegen zeg.. Jeetje!!! Nou dan zullen wij er ook niks voor krijgen. We hebben de bon nog wel en hij is verder echt prima in orde. Dat wel..
Dat komt omdat het uit een aansprakelijkheidsverzekering komt, en die vergoedden inderdaad dagwaarde. ik weet niet hoe lang het geleden is, maar in zo'n geval kun je het beste eerst je eigen verzekering bellen om te vragen of het daar eerst geclaimd kan worden (ja klinkt gek ik weet het, maar maatschappijen hebben een onderlinge afspraak daar over) dan krijg je wel nieuwwaarde, en verhaalt de maatschappij (eventueel) daarna de schade bij de tegenpartij. Misschien kun je alsnog wat regelen bij je verzekering? En Ts, bel eerst dus maar met je eigen maatschappij/tussenpersoon.
heb gebeld, en lastig verhaal.. maar moet dus echt via de verzekering van de tegenpartij geregeld worden!