ik heb ff een vraagje over mijn pc,. mijn pc gaat dus als ik hem een tijdje neit gebruik of dichtklap op scherm beveiliging dat jeje weer opnieuw moet aanmelden op je account nou wil ik dat eruit hebben maar ik kan het dus nergens vinden ! ik heb een compaq CO71 met windows 7 maar ik kan het nergens in mijn pc vinden meestal configuratie en dan pc instellingen maar wie weet raad
Als je met je rechtermuisknop klikt op je beeldscherm kom je in het scherm persoonlijke instellingen. Daar ga je rechtsonderin naar schermbeveiliging. Als je daar op klikt komt er een volgend scherm overheen. Daar klik je op energie instellingen wijzigen. Dan zou op het scherm daarna 'gebalanceerd' aangevinkt moeten zijn, en dan klik je daarachter op de schema instellingen wijzigen. Daarna klik je op geavanceerde schema instellingen wijzigen. Daar ga je naar 'aan/uit knoppen en deksel' en dan klik je daar op 'actie voor sluiten van deksel' en zet je erachter 'geen aktie ondernemen' bij accu en bij netstroom. En dan op OK. Als het goed is, kan je dan gewoon je deksel dichtklappen en blijft hij aan. Tenminste dat is bij mij zo.