Mijn huisarts heeft mij doorverwezen naar het ziekenhuis. Ben er blij mee, geeft mij toch een gerust hart.
Kom ook weer even spieken. Wat een knaller van een test. Mooi hoor! Ik ben ook benieuwd naar de eerste echo.
na de echo zal ik een update geven. Ik moet leren voor een examen die ik maandag heb, krijg het maar niet voorelkaar om te leren.
Wat voor examen heb je dan? En wat maakt dat je niet kunt leren? Komt het door alles wat er nu gebeurd?
Ik ben nu 14,5 week zwanger en heb eigenlijk al die tijd niks gevoeld. Op wat gevoelige borsten na. Maar niet misselijk of overgeven of wat dan ook. Probeer er lekker van te genieten
@Naimaa Dan snap ik wel dat je liever aan andere dingen denkt. Lijkt me idd saai. . Hoop toch dat het lukt om tijd en ruimte in je hoofd vrij te maken.
wat een knallende test. Ik was tot ca 7 weken alleen erg moe, Daarna kwamen wat meer klachten zoals misselijk. Dat ben ik uiteindelijk maar max 2 weken geweest.
Ooh wat fijn naar t ziekenhuis... Ik blijf je volgen Succes met je examen... hopelijk word dat ook een succes ❤️
Leren?!!! Met dit geweldige nieuws dat op je dak is gevallen?!.... Veel succes met het concentreren op de boeken ! Dit zou toch moeten tellen als "verzachtende omstandigheden" !
bedankt dames, examen gemaakt en nu hopen dat ik net een voldoende heb meer verwacht ik niet , minder wel