ik weet eerlijk waar niet hoe ver ik ben, 22/8 was de punctie. 25/8 TP (3dagen oude embryo) en 27/8 ( 5dagen oude embryo )ook een terugplaatsing.volgens de site van freya ben ik 4 weken en 2 dagen.
Ik zou ook morgen even bellen en vragen of het al bekend is. Die bepaling duurt een uurtje normaal voor het lab, dus dat moeten ze echt sneller kunnen weten...
Haha inderdaad Misschien werkt die niet op vrijdag en hebben ze het daarom op maandag gezet. Maar dan kan er toch iemand anders voor je kijken lijkt mij...
assistent , maar die zei tegen mij gisteren ik kan deze helaas niet lezen. Anders vraag ik om een uitdraai, want UZGent heeft deze toch nodig.
Alles gelezen... o wat spannend! De testen zien er super mooi uit. En 110 is een prima startwaarde! Ik hoop op een hele mooie verdubbeling, spannend! Je verhaal is vergelijkbaar met die van mij. Na ruim 6 jaar eindelijk zwanger, en ook bruine afscheiding gehad. Mijn God, wat was ik bang. Het is allemaal goed gegaan en mijn zoontje is bijna 2 inmiddels... en een zusje onderweg Je testen lopen er mooi op, menstruatiepijn hoort erbij, bruinverlies is eenmalig geweest... ik zie het heel positief in!!
Nou volgens mij ben je zwanger hoor! Heb je dan ook extra kans op een tweeling omdat je twee terugplaatsen hebt gehad? Spannend hoor!!
JEEEEEEE! Wat een ontzettend mooie test van vandaag meid, die is echt goed opgelopen! Fijn dat je het eindelijk een beetje begint te geloven, ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan! Hou je ons op de hoogte?
Ik ben een stille meelezer en wilde toch even reageren. Ik begrijp (helaas) precies waar je doorheen gaat nu..... Ik ben in 2012 middels icsi en tese zwanger geworden van mijn dochtertje. Toen ik 6 weken was kreeg ik een hele heftige bloeding op het werk (was juf) dacht echt dat het einde verhaal was. Gelukkig bleek dit niet zo te zijn. Een verklaring is nooit precies gevonden maar ik had overstimulatie, en Door de utro kan ik net een vaatje hebben geraakt of zo....Hoe dan ook alles bleek goed en dat was helderrood bloed ik was toen 6 weken zwanger. Jou bruinverlies was godzijdank eenmalig en dat kan heel goed oud bloed zijn geweest wat je lichaam nog even wilde opruimen. Je testen zien er prachtig uit meid het is van harte gegund na zo'n klote strijd van 6 jaar. Ik blijf je volgen
dank je wel Juffie26. gelukkig dat alles goed gekomen is toen, levensverhalen van jou en van de andere leden houden ons hier op de been.
Ja dat had ik toen ook andere verhalen deden mij hoop doen houden. Ook nu wij weer starten met icsi 2 voor kindje 2 andere verhalen houden je op de been. Succes meid en nogmaals je testen zien er prachtig uit ♡