Ik belde vol verwachting, ja sorry zegt ze we hebben nog niets ontvangen van de labo. Ze zei kan nog na 16:00 uur, maar kan ook maandag worden.
Balen.... maarrr je bent gewoon hartstikke zwanger ! Ik heb nooit bloedtest gedaan en je gewone test is harstikke positief
Belachelijk! De volgende keer cito aankruisen hoor, dan heb je het gewoon dezelfde dag. Dit slaat nergens op.
Ik moet de bloeduitslagen door sturen naar UZGent. Dan kunnen zij mij verder verwijzen naar verloskundige of ziekenhuis.
Klopt inderdaad , bij de prikpoli zei ze oh morgen zal je t zeker hebben, niet dus Had net zo goed op en neer kunnen rijden naar Gent.
Inderdaad. Ik heb ook ICSI gehad in Gent, beide zwangerschappen daar ontstaan. Ik liet alle pogingen ook bloed prikken in het ziekenhuis bij mijn in de buurt. Deze zwangerschap ook twee keer laten prikken omdat ik startte met een best wel laag hcg (90 met 4+2 weken). Ik heb altijd aangedrongen op spoed via de huisarts en als het dan voor 12 uur dezelfde dag niet bij de huisarts binnen was dan gingen zij er voor mij achter aan. Ik heb altijd heel vlot de uitslag gehad, al na een paar uur. Dat kan dus gewoon. Ik vind het dan ook echt schandalig dat het ziekenhuis en huisarts er zo laks mee om gaan. Dat hoeft helemaal niet. Anyway, je bent hartstikke zwanger en het ziet er echt goed uit! Maar ik weet hoe graag je die waarde dan wil weten en verder wil.
Uitslag is binnen en de waarde is 540... en nu hopen dat alles goed gaat. Het dringt mij nog niet helemaal door om eerlijk te zijn, is dit raar? kan hierdoor ook niet echt happy zijn.
Super meid, mooie oploop!! Fijn dat je het toch nog voor het weekend weet. Straks met je echo wordt het allemaal wat meer werkelijk, en je hebt nog 8 maanden om eraan te wennen
@Naimaa War mooi nieuws, loopt goed op dus! We gaan gewoon door met duimen dat het goed blijft gaan! Progesteron daling weet ik niets van, vreemd dat je dokter je daar niets over kan vertellen!
Volgens mij schommelt deze altijd iets! Bedenk ook weer dat andere hier helemaal geen weet van hebben hè! 90% prikt geen bloed en is na 2 streepjes gewoon zwanger Gedraag je als een gewone zwangere hoe moeilijk dat ook is na mmm Tweeling zou me niet verbazen