Dank je wel.. Maandag krijg ik te horen hoe verder. Misschien dat ik mijn huisarts weer om bloedonderzoek ga vragen.
Prachtige waarde en hele mooie stijging! Progesteron is meer dan voldoende. Die schommelt altijd iets. Boven de 30 is goed dus jouw waarde is prima. Dat je nog niet echt blij kunt zijn is heel herkenbaar en logisch. Dat moet groeien. Maar er is iets heel bijzonders gaande in je buik!
Nou dames, ben net gebeld door Uzgent. Ze zei de waarde is mooi en proficiat. Na het gesprek kwamen de tranen , van geluk en opluchting. HET IS GELUK VAN 6 JAAR.....Bedankt allemaal.
Ze had mij wel een datum opgegeven voor een echo,26/9 ben ik volgens haar dan 7 weken, echo moet ik hier in NL bij een verloskundige of bij een gynaecoloog. Ik twijfel over wat ik ga doen. Maandag met de huisarts bellen.
Mijn ervaring is dat je bij een gyn meer echo's krijgt en bij een vk zelf meer aandacht. Bij ons zitten de gyns iig niet te wachten op 'die buik wordt zwaar'-gehannes en bij de vk wordt er wel naar je geluisterd. Mocht een gyn verstandig zijn dan zal een vk je wel doorsturen.
Wauw! Wat een ontzettend mooi nieuws! Geniet van het Wonder in je buik! En ja, dat schrijf ik met hoofdletter W, want het is je dubbel en dwars gegund na 6 jaar! Gefeliciteerd!
Verschilt volgens mij echt per praktijk ik mag om de drie weken komen voor een echo wil je om de twee weken mag dat ook en aan het einde zoiezo vaker. Maar je hoort idd heel vaak ook maar weinig echo's
Ik ben lekker met vakantie en heb een paar dagen niet gekeken. Maar wat een fantastisch nieuws van de mooie oploop van je HCG!!! Nu mag ik je dan officieel feliciteren. Ben superblij voor je!!
Mijn ervaring is juist bij de vk meer echo's. Ik mocht in het begin elke week komen voor een echo en daarna om de week. Stelde mij erg gerust ik was ook zo bang toen