buikpijn en niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hjm, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hjm

hjm Lid

9 apr 2007
    51
    0
    0
    Hoi allemaal,

eind december ben ik gestopt met de pil. Sinds dien is mijn cyclus steeds 28 dagen geweest. Nu ben ik al 4 dagen overtijd en ik heb nu al sinds een week voordat ik ongesteld moest worden constant zeurende buikpijn wat af en toe doortrekt in mijn benen. Ik heb vandaag een test gedaan, maar die was negatief. Ik heb die zeurende pijn nog nooit gehad. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet ik gewoon geduld hebben? :( Ik weet dat het nog maar erg kort is dat ik van de pil af ben, maar ik mag toch wel een beetje hoop hebben dat het is gelukt?

2. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ik zou nog even een paar dagen afwachten en dan weer een test doen, mocht je nog niet ongie zijn geworden.
    Volgens mij maakt het niet uit hoe lang je met de pil gestopt ben.
    Hopelijk is het raak!

Groetjes Wendy

3. hjm

hjm Lid

9 apr 2007
    51
    0
    0
    Ok dankje voor je antwoord Wendy,

Ik ga het gewoon nog even aanzien. Het is wel moeilijk hoor, al die onzekerheid. Ik vind het echt heel mooi dat zoveel vrouwen hier op deze site steun kunnen vinden bij elkaar in onzekere, blije en moeilijke tijden op babygebied!

4. jambalaya

jambalaya Nieuw lid

14 mrt 2007
    1
    0
    0
    Biologe
    Gent
    Hoi,

Ik heb net hetzelfde voor als jij... Nog maar 1 maand gestopt met de pil, 5 dagen geleden moest ik ongeveer ongesteld worden. Al 6 dagen buikpijn, min of meer zoals bij ongesteld zijn, en bij tijden echt zeurende buikpijn. 2 x getest en negatief (6 en 4 dagen geleden). Nu vandaag opnieuw getest en tot mijn grote verbazing: 2 streepjes! Geef dus de moed niet op....

groetjes,

Jamba

5. hjm

hjm Lid

9 apr 2007
    51
    0
    0
    Helaas, vanochtend ongi geworden. Ik baal wel zeg. Even slikken en een dagje verdrietig zijn en volgende maand vol goede moed weer proberen dan maar.

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Hey,

Ik wilde hier nog ff op reageren. Ik heb zelf in mijn 2e of 3e cyclus na de pil ook zo'n buikpijn gehad. Uiteindelijk werd ik pas twee weken later ongesteld, terwijl ik dus die weken dacht dat ik elk moment ongesteld ging worden, zo voelde het... Zwanger was ik niet want ik heb wel getest destijds.
    Het kan dus van het ontpillen komen.
    Erg vervelend maar niks aan te doen.
    Je moet je lichaam een beetje de tijd geven...
    Succes!

liefs Nikkie

7. hjm

hjm Lid

9 apr 2007
    51
    0
    0
    Hoi Nikkie,

Moet het inderdad gewoon nog wat tijd geven. Alleen dat wachten op iets wat je zo graag wilt he....altijd lastig ;)

Groetjes!

Deel Deze Pagina