Hebben jullie tips voor mij hoe ik er zo snel mogelijk vanaf kan komen...? Ik word helemaal gek van mezelf.. Ook doe ik geen oog meer dicht en me man ook niet. Heb alwel een neusspray gekocht, en dat werkt een beetje.. Maar toch voel je je niet echt happy.
Tsja, ik zou ook geen tip weten om er zo snel mogelijk vanaf te zijn..... Zo gezond mogelijk doen en veel rust nemen, water drinken, vitamientjes eten etc. Pfff, ben ik blij dat ik niet verkouden ben geworden, wel 2 dikke koortsblaren op mijn mond, maar goed, dat gaat zo weer over.....
nisileen druppels!(geloof alleen dat ik het verkeerd schrijf maar de uitspraak hoort zo)verkrijgbaar bij de gezond en wel winkel. elk uur tien druppels en je bent er zo vanaf! liefs
bij de dorgis of aphotheek en ook de supermarkten die hebben lemzip of cintron Ik weet niet precie hoe je het schrijft. Het is een poeder met paracetamol en citroen (vitamine c). Je drinkt het als thee. Werkt snel Sterkte met je verkoudheid. groetjes, Tineke
Die citrusdrankjes ken ik alleen als: Hot and coldrex Citrosan Ze smaken wel ontzettend vies! (veel suiker erin doen) Groeten Hummel. Zwangeren onder ons: Alleen na overleg huisarts!
Ik heb net ff mijn boek geraadpleegd! (ik leer voor het vakdiploma drogist) Die citroen theedrankjes werken voornamelijk bij griep, dus niet bij verkoudheid. Liefs Hummel.
Stomen met kamille thee En een liter drinken van kamille thee. Bij mij is het dan meestal binnen een twee dagen weer over.
-Een goede neusspray! Heb je nu een spray op basis van zoutoplossing? Die andere soort werkt echt veel, veel beter. Je moet wel even overleggen met je huisarts, maar in de beschrijving staat dat als je je aan de dosering houdt het geen kwaad kan tijdens de zwangerschap. Ik gebruik zelf altijd de neusspray voor volwassenen van DA eigen merk. Die vind ik veruit het beste werken. In no time gaat je neus helemaal open, waardoor je goed kan slapen en dus snel aansterkt. -Echinaforce van dr. Vogel -Elke dag je sloop om je hoofdkussen verschonen, zodat je niet in je bacterien gaat liggen. -Snuiten in papieren zakdoekjes en die direct weggooien zodat je jezelf niet herbesmet. -Goed ventileren.
Nysileen van VSM helpt hier altijd binnen een paar dagen. Een opengesneden ui naast je bed. Papieren zakdoejes gebruiken Kussensloop iedere dag verschonenen. Lekker in een warm bad met eucalyptus. Citrosan helpt ook erg goed tegen verkoudheid hoor! Veel rusten en lekker rooibosthee met honing drinken.
Ik heb nu een spray met xylometazoline.. mag je ook maar een week gebruiken... als je dit gebruikt hebt dan heb je het gevoel alsof je iets te lang in een zoute zee heb gezwommen... Maar je neus gaat gelijk weer van open... kon daardoor vanmiddag gelukkig nog een paar uurtjes slapen.. Ik zal zo direct me kussensloop verschonen.. Papieren zakdoekjes gebruik ik... (er is al een hele tissuebox erdoor ) En ik ga nu een lekker hete douche nemen... Bedankt voor de tips... zaten er best wat tussen die ik nog niet wist.. Morgen gelijk even naar de winkel...
Nog eentje: niet te veel je neus snuiten. Soms veroorzaakt dat irritatie van je neus waardoor je toch een verstopte neus blijft houden, ook al is je verkoudheid eigenlijk allang voorbij.