Voor Mara wil ik graag de mini's bij de Albert Heijn gaan sparen. Leuk voor als ze wat ouder is! Helaas kom ik zelf maar zelden bij de Albert Heijn. Als jullie ze krijgen en er niets mee doen, je zou haar er blij mee maken!
Ook hier een Mara waar ik graag mini's voor wil sparen, helaas ben ik geen AH ganger (te ver weg...) Iedereen die dus mini's heeft en er niets mee doet maakt mijn dochtertje enorm blij (uiteraard betaal ik de verzendkosten....)
Wilde net een topic aanmaken maar zie dat er al 1 is gemaakt. Dus ik hou me ook aanbevolen voor mijn zoontje. Als je in rotterdam woont kan ik ze wel op komen halen....
ik spaar ze ook voor mijn dochters. Wie o wie wil ze bewaren voor me?? Of eventueel met me ruilen? Ik heb er al een aantal dubbel!!
Wat een superleuke actie he!! Ik ga ze ook sparen en hou me aanbevolen! Ik heb bijv. sportlife kauwgum dubbel, misschien iemand die wil ruilen?
Idd.. Verzendkosten vallen wel mee, het meeste past gewoon in een envelop! Trouwens kopen jullie het winkeltje, kassa, winkelwagentje etc. ook? Liefs
Kopen het winkeltje niet aangezien deze van karton is. Vriendlief zei dat hij dit ook wel van hout kon maken. De rest heb ik nog niet gezien. Kom nooit bij AH, mijn oma wel vandaar.
Ik heb vandaag voor de familie pretparkkaartjes gekocht en veel mini's gekregen maar helaas 21 mini's en waarvan 15 dubbel Ik heb dus wat te ruilem Ik heb: Doosje frambozen (6 keer) Kellogs cornflakes (2 keer) sportlife kauwgom (1 keer) kookboek AH (5 keer) Ik wil het lieft ruilen met iemand die gelijk 4 om 4 of 3 om 3 ofzo kan doen, ik heb verder de appel, visticks en de evergreen al. het liefst wat van plastic
Als iemand er over heeft,houd ik me aanbevolen voor mijn dochtertje Ruilen kan ik helaas niet, ik heb er zelf nog niet veel....