Hallo, ik wil heel graag mijn verloskundige bedanken voor haar fijne begeleiding, Nu wil ik niet met merci of bloemen aankomen. Hebben jullie tips voor en origineel Kado waar je ook wat aan hebt? Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt.
he wat leuk dat je je verloskundige wilt bedanken. Als je iets persoonlijks wilt geven, maak dan een mooie foto van je baby en schrijf er iets bij, zo'n persoonlijke notitie kan elke verloskundige erg waarderen. Een bloemetje is altijd leuk, je kunt ook iets van badschuim of een theepakketje oid geven. Maak het niet te groot, dat is niet nodig, het gaat om het gebaar. Fijn dat je tevreden bent over haar begeleiding! Mirjam
bedankt voor je advies, ik ben ook erg blij dat we deze verloskundige bij de bevalling hebben gehad, ze is erg warm, rustig en gaf mij een vertrouwd gevoel. Dat had ik ook bij mijn vorige verloskundige gelukkig Ik wil het met een kleinigheidje afsluiten, maar niet dat het op de een van de vele cadeau hoop wordt gegooid, vandaar mijn vraag. ik zal er wat leuks van maken. groetjes