Zit er even helemaal doorheen. Ben moe en weet even niet meer wat er aan de hand is met haar. Iedere nacht is het brullen. Ik probeer haar te troosten in bed maar dat lukt niet en ze krijst alles bij elkaar. Vaak duurt het 3 uur voordat ze rustig is en weer slaapt. Dit breekt me zo op. Word er erg prikkelbaar door. Ben vannacht ook echt boos op haar geworden. Wat natuurlijk helemaal niet helpt. En heb daar achteraf wel spijt van. Nu heb ik ergens gelezen dat er ook een boek is over slapen. Maar weet niet meer hoe het heet. Kent iemand dit, en helpt het ook bij grotere kindjes ? Alle tips zijn welkom want weet even niet meer wat ik het beste kan doen. (sorry voor het mopperen)
Daar had ik ook al aan gedacht, heb dus rompers met lange mouwen aangedaan met een pyjama en een slaapzak zonder mouwen. Met een dubbele deken met laken. Nu blijft ze daar niet meer zo goed onder liggen. En in haar kamertje is het niet koud. Maar zou wel eens een slaapzak met mouwen kunnen kopen, om eens te proberen.
Ik lees even mee. Onze dame is 16 maanden en heeft sinds half december gebroken nachten en wij dus ook Er is ondertussen wel een tandje boven bijgekomen, maar er zitten 4 (yep, vier maar liefst) kiezen aan te komen! Ze heeft er best veel last van en overdag kan ze zich vermaken, maar als ze 's nachts wakker wordt komt ze niet zomaar meer in slaap. Ben ik voor de kerst ook nog eens ziek geworden (griep) mag mijn hubby het in zijn eentje doen Het duurt allemaal zo vreselijk lang. Ook wij zijn gesloopt..... Sterkte. PS. wij hebben een electrische deken (laagste stand) in haar bedje tegen de kou. Alleen het luikje is open in haar kamertje en ze draagt een pyama in haar slaapzak.
Er zijn ook druppels van VSM die de pijn verlichten bij doorkomende tanden en kiezen. http://www.purelijfkracht.nl/chamodent_druppels
Hier zit er denk ook een kies aan te komen. (dikke kaak) Ik smeer er al dentinox op maar dat lijkt niet erg te helpen. Terwijl dat wel verdoofd want heb het zelf ook mijn mijn tandvlees gesmeerd bij kiespijn Dushi, jij weet dus precies wat ik bedoel. Jij ook sterkte !
Bedankt! Maandag ga ik voor een kuurtje naar de HA en dan laat ik Vera gelijk even nakijken. Ik krijg er met geen mogelijkheid Dentinox opgesmeerd, ze laat me alleen per ongeluk kijken (bij het lachen)
Bobbie, heeft jou kleine hier ook last van ? Ik vraag me af of ze daar zo overstuur van kunnen zijn. Een tijdje geleden droomde ze naar mijn idee wel, maar toen was ze snel getroost en sliep ze weer verder. Vannacht is mijn man met matras naast haar bedje gaan liggen. Ze viel telkens 5 min in slaap en werd dan weer huilend wakker. Denk dus toch dat ze last heeft van aankomende kiezen. Voelde net ook een scherp randje op haar kaak. Zelf is ze ook erg moe en wrijft ze veel in haar ogen overdag. Heb haar net maar een zetpil gegeven voordat ze ging slapen. Even kijken of dit helpt.
Hoi Linda, Nee ik denk niet dat Mitchell al last heeft gehad van dromen, maar het wordt vaak gezegd dat ze er rond deze leeftijd mee te maken kunnen krijgen. Mitchell slaapt ook met periodes heel slecht. Paar weken/dagen goed, paar weken/dagen slecht. Bij hem is het van doorkomende kiezen. Ik kan niet zo goed voelen, want hij bijt mijn vinger er bijna af maar er zijn er al 2 volledig door en waarschijnlijk zitten er nu nieuwe door te breken. Hij wordt s'nachts regelmatig huilend/zeurend wakker. Kan soms s'avonds moeilijk in slaap komen. Dentinox helpt erg goed, hij vind het lekker en dus kan ik het goed inwrijven. Ik geef ook gerust een paar dagen achter elkaar (als ik weet dat er tanden door breken) voor het slapen een zetpil en soms s'nachts nog eentje.Dit heeft mijn dokter geadviseerd. Verder kunnen we helaas weinig doen. Ik moet wel zeggen dat hij wel niet blijft krijsen, maar na dentinox, zetpil en knuffel van mama, netjes probeerd verder te slapen. Heb je haar temperatuur trouwens al eens opgenomen s'nachts? Mitchell heeft altijd verhoging of koorts als er kiezen doorkomen.
Nee nog geen temp opgenomen in de nacht. Zou ik ook eens kunnen doen. We zulllen gewoon door deze periode heen moeten denk ik. Vannacht half 3 was ze weer wakker (elke nacht dezelfde tijd) Heel haar kaak ingesmeerd met dentinox. Mijn man is met matras naast haar gaan liggen en ze viel snel in slaap. Heerlijk was dat !